|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
|
![]() |
#10 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juletråden 2015I morgen reiser jeg til mamma, der jeg møter begge søstrene mine som også er tilreisende (mamma har bursdag søndag, derfor møtes vi der i helga). Så nå har jeg stått på som en helt de siste dagene, for å få ferdig gavene til søstrene mine, mennene deres, barna deres (to hver), mamma, hennes mann + bursdagsgave til mamma. Nå er jeg så godt som i mål. Mangler en siste ting til mamma, som jeg ikke fikk kjøpt i går fordi butikken var stengt, så det får jeg fikset i løpet av dagen i dag eller i morgen før jeg reiser. Jeg vet hva jeg skal ha. Også mannen til mamma mangler jeg gave til, han som "ikke skal ha noe". Han får noe spiselig, trolig en spekepølse fra boden nede på senteret, det fikses også senere i dag, eller i morgen før jeg drar. Veldig greit å bli ferdig med disse gavene, det er jo egentlig mesteparten av det jeg kjøper, utenom til mine egne. I helga skal vi bare kose oss. Fredag kveld skal vi ha rakfisk, sesongens første for meg, og jeg har gledet meg i lange tider.
|
|