Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 22:59   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Inter. Det er overhode ikke rart å ha et anstrengt forhold til alkohol når man har hatt vonde opplevelser knyttet til alkohol. Ikke det spøtt. Det er sannsynligvis rarere om man ikke har et anstrengt forhold til det.

Og ingen vet hva framtiden bringer, og det kunne jo hende at jeg kom i en situasjon der jeg traff Mr. Perfect på alle vis minus at han ikke likte vin. Og hva man gjør i en slik situasjon før man er i den vet man jo ikke. Men skulle jeg lage en profil på en dateside feks, så hadde nok drømmen om vingård vært en del av den. På lik linje med "må like hytteturer", "må like å reise", "må være ferdig med barn", "må like opplevelser og foretrekke et aktivt liv", "kjekt om vi kan trene sammen" osv, osv, osv. :kravstor:

Det er jo ikke sånn at Må like vin er Kravet over alle krav til en mann.

Jeg vet da det.
Men det er en interessant diskusjon da. Folks holdninger til alkohol og livsnyting og sånt er så fundamentalt forskjellige der alle vil hevde sin rett til å gjøre det ene eller andre.
Det er vel få ting som kan debatteres som bringer til live så mange følelser hos folk, og det er spennende å se hvor forskjellige man egentlig er.

Jeg drømmer og om å bo på vingård, og å lage vinen min selv. Samt å kunne nyte den på terrassen mens jeg myser utover vinrankene som vokser nedover skråningene rundt meg.
Men på den annen side så drømmer jeg og om å leve livet i usa, bare reise rundt å oppleve ting. Da i hovedsak sammen med noen som ikke drikker mye, selv om det nok kan skje at en tar seg et glass til maten eller går ut og drikker på en bar eller lignende.

Emneord
alkohol, avholdsfolk, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:03.