Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-10, 22:38   #9
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det virkelig så sjokkerende at noen ikke drikker alkohol?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Supermarked på supermarked, jeg besvimer bare jeg tenker på det! R var i Seattle i -99 og han sa at handlekurvene var dobbelt så store som her, og at et vanlig kjøpesenter de var på var i IKEA-størrelse omtrent. Han bryr seg ikke om sånt, han bare kjøpte det han skulle ha og gikk ut. Herregud. Jeg hadde omtrent tatt med meg piknikkurv og campingstol og telt og brukt hele dagen (eller tre) der inne.

Hehe ja samme her. Første gangen jeg slapp løs på storcash var jeg på jobb og skulle handle for bedriften jeg jobbet for, herreguud det var vanskelig å kontrollere seg og jeg drømte om å få handle der til privat bruk i lange tider etterpå.

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg kommer til å trille rimelig fort da! Men ok, jeg får springe mellom vinrankene for å holde formen.

Ja, det er en interessant diskusjon, og man blir jo farget av opplevelser og erfaringer, ikke bare smaksløkene, når det kommer til alkohol. Og det er jammen bra vi er forskjellige også, det hadde vært fryktelig kjedelig om alle var like i alt og ingenting.

Det er helt sikkert en vingård i nærheten av min sin og Iset sin, skal du se. Det hadde vært trivelig. Men USA-drømmen hørtes digg ut, den også. Vi lever jo ut Amerika-drømmen nå, men den utlimate drømmen er en vingård i Nord-Italia. Produsere egen vin, og så kan mannen mekke gamle biler. Det hadde vært livet!

Jeg liker å kna en gjærdeig og jeg, så det høres jo helt ypperlig ut.

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Alle som har vært hos oss har vært timesvis på supermarkeder for å handle. Går mellom hyllene og plukker med seg rare ting. Jeg kan også fint finne på å bruke en time og to på å handle.

Sånt kan man like! Rare nye greier å prøve/smake på. Jeg elsker det.

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Hvis alt anna hadde klaffa så kunne det vel ha gått greit. Men eg syns det er en viktig del av pakken! Eg har forresten ei venninne som oppdaga etter 2 år at kjæresten ikkje kunne fordra vin og vatna blomsterane med vin når dei tok et glass. Ho var faktisk oppriktig skuffa.

Om jeg hadde opplevd det samme som din veninne hadde jeg og blitt mektig skuffa, ikke over at han ikke likte vin, men at han faktisk så det nødvendig å late som i 2 år.

Emneord
alkohol, avholdsfolk, klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:00.