|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Året etter fødselspermisjonen
Det hørtes jo avslappende ut
![]() |
#2 |
I mål
|
Ved å kjøpe et gammelt oppussingsobjekt, synes jeg dere har tatt veldig mange valg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det har vi. Det var veldig bevisst pga økonomi og ønske om plass og hage. Mye pga våre egne ønsker for hvordan vi vil bo, og for hvordan vi ønsker at barna skal vokse opp. Det er til tider veldig tidkrevende og et ork med oppussing, men heldigvis holder vi ikke på konstant. Det siste er også et bevisst valg mht vår tid, krefter, økonomi og trivsel. Vi bor såpass nært Oslo at et rekkehus eller leilighet med nok plass hadde ikke vært så mye billigere. Noe mindre som en toroms med to barn er for vår del ikke aktuelt. Så kan vi skylde oss selv.
![]() |
#4 |
villende
|
Det er selvfølgelig det jeg mener, for sånn har jeg det hver dag.
Hverdagen er det man har valgt og som man i hovedsak er fornøyd med, tidsklemma er den situasjonen man ønsker seg ut av, fordi man ikke får dagene til å gå opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|