Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Året etter fødselspermisjonen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-07, 10:35   #11
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Året etter fødselspermisjonen

Jeg setter stor pris på Miss Norways fine innspill i debatten!

I angst for å gjøre opp helhetlig status og ta noen valg og gjøre noen aktive prioriteringer, går mange rett i en klassisk kjønnsfelle og gjør som foreldrene har gjort. Jge har ikke tall på hvor mange jenter som gjør alt dere hjemmeværende mor gjorde, i tillegg til at de har full jobb. Også kutter de jobben i stedet for å ta gode grep.

Jeg prøver forøvrig å sove så nær opp til 8 timer hver natt som mulig, ellers fungerer jeg ikke i forhold til intellektuelt krevende oppgaver, som feks den jobben jeg har nå.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.