Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 21:09   #201
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og så er det ikke nødvendigvis de samme klikkene fra sak til sak. Og folk som kan være veldig pusete med hverandre i fjase- eller trøstetråder kan likevel være seriøst uenige i diskusjoner. (Som for eksempel Polyanna og Mim, når vi nå først er på "navns nevnelser".)

Apselutt. Det er slik jeg opplever forumet også. Man har gjerne en god og gjensidig respekt, men har ekstremt ulike meninger. Som krangles om, selv om man er venner.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 21:23   #202
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Apselutt. Det er slik jeg opplever forumet også. Man har gjerne en god og gjensidig respekt, men har ekstremt ulike meninger. Som krangles om, selv om man er venner.

Jepp. Et kvalitetsstempel.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 26-03-10, 21:31   #203
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jepp. Et kvalitetsstempel.

(Kilde: youtube.com)

Hadde han halv bart, eller? Kjenner at budskapet ble
litt fortrengt bak min undring på det.

Gammel 26-03-10, 21:38   #204
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er nok sant. De fleste snakker litt annerledes til vennene sine enn til "rene motdebattanter" (kanskje særlig rene motdebattanter som de ikke engang liker) - selv i de tilfellene der man er sint på og/eller uenig med en av vennene sine.

Merkelig. Det må da være et nettfenomen. IRL er det iallfall ikke slik at jeg er ufin mot diskusjonspartnere jeg ikke liker. Det finnes f.eks kollegaer som jeg liker bedre enn andre, men terskelen for kalle dem dust i en diskusjon er faktisk like høy som den er for å kalle vennene mine for en dust.

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Men det er da et ganske stort skritt fra å nevne en del profilerte brukere til å trekke den slutning at disse er alltid er enige, forsvarer hverandre og baksnakker andre via PM eller irl? (Jeg vet at det ikke var det du sa, rine, det er mer ment som et svar på antydningene om hva Noen og Enkelte gjør, og navnelisten er jo en konkretisering av disse.) Noe av det jeg liker med FP er at folk man i utgangspunktet tror er i en klikk og er "bestevenninner" som forsvarer hverandre, plutselig ender opp i en rykende diskusjon. Klikkene er ikke så tette som man fort kan tro.

Og så er det ikke nødvendigvis de samme klikkene fra sak til sak. Og folk som kan være veldig pusete med hverandre i fjase- eller trøstetråder kan likevel være seriøst uenige i diskusjoner. (Som for eksempel Polyanna og Mim, når vi nå først er på "navns nevnelser".)

Ingen er da uenig i dette? Dvs: Jeg er iallfall ikke uenig i dette. Tråden handlet i utgangspunktet om personangrep, ikke om hvorvidt man alltid er enig med vennene sine. Skilpadda forsto for øvrig hva jeg mente lenger oppe her.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 21:40   #205
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Hadde han halv bart, eller? Kjenner at budskapet ble
litt fortrengt bak min undring på det.

Typisk Hollywoodfruer å være mer opptatt av innpakningen enn budskapet, altså.

Gammel 26-03-10, 22:01   #206
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Merkelig. Det må da være et nettfenomen. IRL er det iallfall ikke slik at jeg er ufin mot diskusjonspartnere jeg ikke liker. Det finnes f.eks kollegaer som jeg liker bedre enn andre, men terskelen for kalle dem dust i en diskusjon er faktisk like høy som den er for å kalle vennene mine for en dust.

Du om det. Jeg har vært ufin mot diskusjonspartnere mange ganger, også i RL. Heldigvis er det sjelden jeg blir servert sånt svada og vås i RL som jeg av og til leser her inne. Da hadde jeg seriøst slitt i forholdet til folk rundt meg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 22:09   #207
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du om det. Jeg har vært ufin mot diskusjonspartnere mange ganger, også i RL. Heldigvis er det sjelden jeg blir servert sånt svada og vås i RL som jeg av og til leser her inne. Da hadde jeg seriøst slitt i forholdet til folk rundt meg.

Heldige du!

For meg er det motsatt - folk mener så vanvittig mye rart rundt meg, og FP er jo en oase av smarthet og inniktsfullhet i forhold.

Gammel 26-03-10, 22:10   #208
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

For meg er det motsatt - folk mener så vanvittig mye rart rundt meg, og FP er jo en oase av smarthet og inniktsfullhet i forhold.

Hehe. Jeg bor i FP-land, ser du. Det er i grunnen ganske deilig.

Gammel 26-03-10, 22:26   #209
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tenkte ikke egentlig bare på å være ufin, men generelt om å forholde seg annerledes (og snakke annerledes) til folk man kjenner og liker enn til folk man hverken kjenner eller liker. Og det nekter jeg å gå med på at er et "rent nettfenomen". Om denne annerledesheten arter seg ved at man er ufin mot den ene gruppen, eller ved at man er mer tøysete overfor den andre gruppen, eller til og med ved at man er mer høflig og saklig overfor folk man ikke kjenner personlig, det varierer selvsagt kraftig.

Men jeg må jo si at jeg har observert folk i RL som krangler både høylytt og ufint med folk de er uenige med og/eller misliker, men som likevel er i stand til å være både blid og vennlig overfor folk de liker.

Gammel 27-03-10, 02:32   #210
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Som relativt ny på forumet, og derfor også nokså uinvidd i klikker, båser, Enkelte, Noen og Elefanter kan jeg avsløre at det for min egen del ble temmelig raskt klart at dette så absolutt er et fenomen som kan være godt synlig her inne Når man er i diskusjon med noen (eller Noen) og flere andre hiver seg på ved å skrive irrelevante bemerkninger bare for å støtte opp om Noen uten å engang nedverdige seg til å komme med et saklig motargument (eller argument overhodet) kan man vel ikke si at selvjustisen her inne er helt i hakket til en hver tid. Hvorvidt dette er livgivende for forumet, eller bare latterlig lavmålt, kan jo diskuteres

Jeg syns forøvrig det fungerer greit med den høye terskelen for moderering som er i dag etter det jeg har opplevd så langt. Absolutt enig i at det er greit at man får gjort seg ferdig uten at man blir tiet ihjel av moddene, men samtidig kan det være fryktelig irriterende å delta i diskusjoner som utvikler seg til å bli kverulering av hverandres innlegg/mening i stedet for emner som resten av forumets brukere kan ha interesse av. Og siden jeg ikke er bedre enn at jeg svarer igjen når jeg får servert lavskudd fungerer liksom ikke den der tie-ihjel-vende-andre-kinnet-til taktikken.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 08:09   #211
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ufin, som å f.eks si: "Ditt nek, du burde aldri hatt barn!" ? Slik er aldri jeg RL, selv om jeg også opplever svada og vås rundt meg. Jeg kan bli høylydt uenig, kan være ganske krass, men personangrep og "namecalling" vokste jeg av meg på barneskolen en gang. Jeg fikk ikke bruk for det før jeg entret FP for noen år siden. Da innså jeg at den eneste måten å få enkelte til å klappe igjen på, var å gi tilbake med samme mynt. Jeg tror likevel jeg kan si med hånden på hjertet at jeg aldri har vært den første i diskusjonen som har kommet med personangrep. Bortsett fra en gang. Mine personangrep/ufinheter blir også bare brukt på folk som er særdeles ufine mot meg. (Igjen, bortsett fra en gang...) Heldigvis er det bare en håndfull mennesker her inne som har lett for å ty til utskjellinger når de går tom for argumenter, så det er ikke så ofte jeg trenger å gå over til "the dark side."

Jeg tenkte ikke egentlig bare på å være ufin, men generelt om å forholde seg annerledes (og snakke annerledes) til folk man kjenner og liker enn til folk man hverken kjenner eller liker. Og det nekter jeg å gå med på at er et "rent nettfenomen". Om denne annerledesheten arter seg ved at man er ufin mot den ene gruppen, eller ved at man er mer tøysete overfor den andre gruppen, eller til og med ved at man er mer høflig og saklig overfor folk man ikke kjenner personlig, det varierer selvsagt kraftig.

Klart man forholder seg annerledes til folk man liker. Jeg snakket bare om det å være ufin og å komme med personangrep. Synes ikke det er rart i det hele tatt om man fjaser mer med vennene sine på forum, eller har en høyere terskel for å være krass mot dem i en diskusjon. Jeg synes likevel det er merkelig om normal folkeskikk blir lagt på hyllen selv om man ikke "liker" noen.

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Som relativt ny på forumet, og derfor også nokså uinvidd i klikker, båser, Enkelte, Noen og Elefanter kan jeg avsløre at det for min egen del ble temmelig raskt klart at dette så absolutt er et fenomen som kan være godt synlig her inne Når man er i diskusjon med noen (eller Noen) og flere andre hiver seg på ved å skrive irrelevante bemerkninger bare for å støtte opp om Noen uten å engang nedverdige seg til å komme med et saklig motargument (eller argument overhodet) kan man vel ikke si at selvjustisen her inne er helt i hakket til en hver tid. Hvorvidt dette er livgivende for forumet, eller bare latterlig lavmålt, kan jo diskuteres

Gammel 27-03-10, 08:23   #212
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Standard

Ufin, som å f.eks si: "Ditt nek, du burde aldri hatt barn!" ?

Nei, absolutt ikke, men det tror jeg aldri jeg har skrevet til noen her inne heller. Jeg har derimot ledd rått og svært nedlatende (se for deg en fire–fem rofler på rad) av en kollega som påsto at det var synd på ungene mine som måtte være i barnehage fordi moren deres prioriterte å jobbe i stedet for å være sammen med barna.

Gammel 27-03-10, 08:40   #213
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Nei, absolutt ikke, men det tror jeg aldri jeg har skrevet til noen her inne heller. Jeg har derimot ledd rått og svært nedlatende (se for deg en fire–fem rofler på rad) av en kollega som påsto at det var synd på ungene mine som måtte være i barnehage fordi moren deres prioriterte å jobbe i stedet for å være sammen med barna.

Å, sånn ja. Le rått av noen gjør jo jeg også. (Rå latter forekommer i det hele tatt svært ofte hos meg IRL ) En sånn kommentar hadde garantert fått fram en nedlatende tone hos meg også, ja.

Gammel 27-03-10, 09:05   #214
Slettet bruker
Passiv

Standard

(dæven, det er gøy med smilefjes!)

eg må innrømme at jeg ikke er noen andre steder lengre, jeg får helt krupp av å ikke kunne bruke smilefjes

Jeg tror Milfrid kanskje elsker meg bittelittegranne jeg.

Er det så farlig å si hvem som er av de mest profilerte, da?
Jeg tenker at Skilpadda, Esme, aC, Polyanna, Madam Mim, Skremmern, Smilefjes, Sitron, 007, Safran + noen til er ganske så kjente. Om de er i samme "gjeng" og alltid har de samme meningene, kan jo diskuteres, men at det kan vel ikke være noen tvil om at mange kjenner til dem? De har jo også vært her lenge, og har mange innlegg, så i grunn er det vel ikke så rart om de er "profiler" heller. Sånn: Der var katta ute av sekken. Håper ingen føler seg fornærmet over å ikke være nevnt.

Jeg har lyst til å kommentere litt seriøst i denne tråden også. (Nå svimte vel alle av.)

Jeg kjente kun en bruker her inne da jeg registrerte meg. Jeg visste ikke hvem eller hvordan de forskjellige var. Ikke hvem som var profilerte eller ikke heller. Jeg rotet rundt masse, leste, skrev, forsøkte å bli kjent og ble etterhvert godt kjent med mange. Nå ser jeg at jeg nevnes i et selskap med mennesker jeg ha den dypeste respekt og beundring for og det gjør meg utrolig glad og stolt. Tusen takk.

Det jeg vil kommentere er at jeg syns ikke det har vært noe vanskelig å bli kjent med noen eller komme innpå her inne. Jeg har antagelig delt mer av meg selv enn mange velger å gjøre og det er nok en av grunnene til at mange føler at de kjenner meg. Men om man vil bli kjent med de som er ramset opp her så er jo ikke det noe som er vanskelig. Det er en mulighet som er åpen for alle som vil i utgangspunktet. Det er ikke en ekskluderende gjeng mennesker som holder andre på avstand - tvert imot.

Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 09:37   #215
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det jeg vil kommentere er at jeg syns ikke det har vært noe vanskelig å bli kjent med noen eller komme innpå her inne. Jeg har antagelig delt mer av meg selv enn mange velger å gjøre og det er nok en av grunnene til at mange føler at de kjenner meg. Men om man vil bli kjent med de som er ramset opp her så er jo ikke det noe som er vanskelig. Det er en mulighet som er åpen for alle som vil i utgangspunktet. Det er ikke en ekskluderende gjeng mennesker som holder andre på avstand - tvert imot.

Det der tenkte jeg faktisk på da jeg skrev her inne i går. Jeg tror nemlig du har rett. Du er en person som deler mye, og du er flink til å være positv og støttende overfor andre brukere. Du har gått inn for å bli kjent med folk, og det har du klart. Jeg tror nemlig heller ikke at de mest profilerte her inne er en lukket gjeng som det er umulig å få innpass i. Min nettoppførsel er noe annerledes enn din: Jeg deler ikke mye, iallfall ikke noe av veldig privat karakter, jeg ber ikke om tilgang til blogger, derfor har jeg heller ikke tilgang til mye av det andre deler, og "kjenner" sikkert ikke mange av de andre brukerne like godt som jeg kunne ha gjort.
Jeg registrerte meg ikke på FP for å få nye venner. (Jeg registrerte meg ikke for å få uvenner heller, for all del. ) For meg er forumet mer et tidsfordriv, noe jeg gjør i stedet for å se på TV, eller gjøre husarbeid (mest det siste ) Jeg er selvfølgelig klar over at jeg kunne opptrådt annerledes i diskusjoner; vært mindre krass, mindre bastant, mer ydmyk og alt det der, og at folk da muligens ville "likt" meg bedre, men så er det heller ikke alfa og omega for meg at alle skal like meg. Jeg tror nok mange her gjør det, altså, men det er også mange som ikke gjør det. På samme måte som det er brukere her jeg setter mer pris på enn andre, selv om jeg ikke kan si at noen av de er "vennene" mine. Jeg synes faktisk situasjoen er helt grei, jeg, all den tid jeg selv har lagt føringene for hvordan mitt FP-liv skal være. Jeg kan derimot tenke meg at det er mindre greit for en mer "stillferdig" bruker, som egentlig har oppført seg ganske så bra, men likevel ikke får innpass/blir ignorert.

Gammel 27-03-10, 11:24   #216
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er vel ikke særlig kontroversielt å påpeke at de mest aktive brukerne er blant dem som flest kjenner til, nei. Men det Imma vel sa, var at det er en gruppe "profilerte" brukere som man helst skal "tilbe eller ignorere", eller hva nå formuleringen var - og jeg kjenner ikke helt igjen den beskrivelsen når det gjelder alle dem/oss du nevner. I alle fall ikke på den måten at det ikke "aksepteres" at man er uenig med eller sint på brukerne i denne gruppen. (Såvidt ofte som vi er uenige oss imellom, så skulle jo det egentlig være ganske klart!)

Det er utrolig hva dere klarer å lese inn i innleggene mine.
Jeg sa at man blir veldig synlig om man ikke tilber eller overser de som vanligvis blir tilbedt eller oversett. Det er IKKE det samme som at man bør tilbe eller overse disse personene. Nettopp det at man blir så synlig gjør at man må være litt kjepphøy, ha litt guts. Det kan da ikke være noen overraskelse at dersom det etter et innlegg med tre x antall plutselig kommer med noe annet så blir man synlig. Og får masse oppmerksomhet og må forklare og argumetere. Selvfølgelig. Slik skal det være. Absolutt. Men at det krever at man gir blaffen i himlingen og nek-kallingen og alt annet (u)konstruktivt som bedrives på dette fine forumet(ikke ironi).
Å være så naiv at man ikke innser at f.eks Sitron kan tillate seg uendelig mye mer av usaklig og frekk argumentasjon,eller mangel på sådan, enn andre brukere, er ikke dette forumet verdig. Man kan godt forstå at det har blitt sånn pga at man kjenner Sitron osv, og "venner" får mer slækk... Men det blir for dumt å nekte for at det ikke er sånn.

Sist redigert av Imma : 27-03-10 kl 11:42.
Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 11:41   #217
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine personangrep/ufinheter blir også bare brukt på folk som er særdeles ufine mot meg. (Igjen, bortsett fra en gang...) Heldigvis er det bare en håndfull mennesker her inne som har lett for å ty til utskjellinger når de går tom for argumenter, så det er ikke så ofte jeg trenger å gå over til "the dark side."

Jøss, du har virkelig høye tanker om forumbruker'n din!

Gammel 27-03-10, 11:50   #218
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Det kan da ikke være noen overraskelse at dersom det etter et innlegg med tre x antall plutselig kommer med noe annet så blir man synlig. Og får masse oppmerksomhet og må forklare og argumetere.

Jeg syns det er veldig skjeldent at de som er nevnt som profilerte brukere over her får fjørti tilber-innlegg, jeg syns det som regel er de som er uenige med dem som får det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 11:53   #219
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tenker også som Smilefjes at det ikke er vanskelig å bli kjent her inne om man bruker en del tid her og byr på seg selv. Er seg selv.

Selv om jeg ikke har tid til å være her så ofte, og i hvert fall ikke til å skrive så mye fornuftig, så er det flere jeg føler jeg "kjenner" fordi de deltar mye i forumet og er veldig seg selv hele tiden i måten de skriver på og meningene de innehar. Om de er slik i RL blir jo en helt annen sak.

F.eks. gikk det ikke lenge før jeg oppdaget at både Skremmeren og Sitron er ganske så myke i midten. Å skrive dette er vel som å banne i kirken, men det skulle vel i hvert fall Sitron gi blanke i.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-10, 11:55   #220
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

F.eks. gikk det ikke lenge før jeg oppdaget at både Skremmeren og Sitron er ganske så myke i midten. Å skrive dette er vel som å banne i kirken, men det skulle vel i hvert fall Sitron gi blanke i.

Jeg tror jeg er en ganske misforstått bruker på akkurat det punktet. Jeg prøver ikke å fremstå som hard, slem eller skummel, jeg kan derimot være litt direkte og rett på sak, men den egenskapen deler jeg med ganske mange her inne.

Emneord
personangrep

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:22.