Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-10, 14:07   #1
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg har ikke "problemer" med deg, jeg er tross alt over 16 år. Jeg er derimot veldig ofte uenig med deg, og noen få ganger veldig, veldig enig. Det jeg reagerte på nå, var dette utsagnet fra deg:

Jeg synes du fraskriver deg ethvert ansvar for din egen oppførsel her. Du kan også bli temmelig ufin og ekkel noen ganger, det er ikke alltid sånn at du må stige ned fra hesten din og redde andre fra "bøllene", eller at du er helt uskyldig og bare tar igjen det andre slenger mot deg. Vi har alle våre svin på skogen etter å ha deltatt i utallige diskusjoner på FP, vær kvinne nok til å innrømme det. (Og sånn helt til slutt, det er andre måter å være ufin på enn å kalle nykommere nek.)

Det at jeg har "problemer" med deg, var nå halvveis fjas, men jeg har faktisk mer problemer med å "skjønne" deg og hvordan du tenker noen ganger, enn jeg har med f.eks Sitron. :ærlig:

Jeg vet godt at jeg kan være ufin og ekkel, men jeg tviholder på at de gangene jeg er ufin (i betydningen personangrep og utskjelling) så er jeg det aldri først. Jeg kommer gjerne med ekle/spydige/sarkastiske kommentarer, og kan rakke ned på enkelte grupper osv, men jeg tror ikke du finner ett eneste innlegg her inne der jeg har kalt noen for noe som helst. Først.
Og så kan vi selvfølgelig diskutere om det jeg bedriver er så mye bedre, (sikkert ikke) men nå var engang tittelen på tråden "personangrep" og det mener jeg at jeg stort sett ikke holder på med. Uten av det på noen som helst måte gjør meg til en engel på FP.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
personangrep

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.