Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Jeg blir litt nysgjerrig, jeg. Kan du komme med et par eksempler? (Om ikke annet, så for at jeg kan få vurdert om min oppfatning av "fjørti" - eller min oppfatning av "pinlig ofte", for den del - ligner på din.)
Jeg kommer ikke på eksempel, (dvs. da må jeg lete, og det gidder jeg ikke nå) men jeg har flere ganger opplevd av jeg og andre litt mindre kjente brukere har sagt noe i en diskusjon og så kommer en av de mer profilerte (jeg kommer på Polyanna her, men jeg husker ikke hvilken tråd- helt ærlig) og sier akkurat det samme, og får umiddelbart ørtn ? Jeg må jo da gå ut fra at det var formuleringen, ikke argumentet eller meningene i seg selv, som det var grunn til å .
Uff, nå hørtes det ut som om jeg forventer, eller savner, å få på mine innlegg, det gjør jeg virkelig ikke : presiserer: (gudene vet at mye av det jeg skriver er fjas og ikke det minste bra fomulert engang) men jeg er altså enig med Imma at det kan virke som om noen får litt flere slike smileyer enn de strengt tatt fortjener. Når det er sagt, det er jo snakk om subjektive oppfatninger her, og det at jeg ikke synes at eg innlegg er - verdig, betyr jo ikke at alle andre er enige.
Du får jo også mange ,men de er ofte mer fortjente, synes jeg da. Det kan virke som om du har tatt deg tid til å sette deg inn i saken, og som om du faktisk har tenkt før du skriver. I tillegg er du jo svært diplomatisk anlagt, (for å si det mildt ) og klarer veldig ofte å se en sak fra begge sider.
Forresten: Jeg lover å prikke deg neste gang jeg ser et uforståelig - innlegg. OK?
|