Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 20:57   #7
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er det så farlig å si hvem som er av de mest profilerte, da?
Jeg tenker at Skilpadda, Esme, aC, Polyanna, Madam Mim, Skremmern, Smilefjes, Sitron, 007, Safran + noen til er ganske så kjente. Om de er i samme "gjeng" og alltid har de samme meningene, kan jo diskuteres, men at det kan vel ikke være noen tvil om at mange kjenner til dem?

Men det er da et ganske stort skritt fra å nevne en del profilerte brukere til å trekke den slutning at disse er alltid er enige, forsvarer hverandre og baksnakker andre via PM eller irl? (Jeg vet at det ikke var det du sa, rine, det er mer ment som et svar på antydningene om hva Noen og Enkelte gjør, og navnelisten er jo en konkretisering av disse.) Noe av det jeg liker med FP er at folk man i utgangspunktet tror er i en klikk og er "bestevenninner" som forsvarer hverandre, plutselig ender opp i en rykende diskusjon. Klikkene er ikke så tette som man fort kan tro.

Emneord
personangrep

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:50.