|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?
Nei, absolutt ikke, men det tror jeg aldri jeg har skrevet til noen her inne heller. Jeg har derimot ledd rått og svært nedlatende (se for deg en fire–fem rofler på rad) av en kollega som påsto at det var synd på ungene mine som måtte være i barnehage fordi moren deres prioriterte å jobbe i stedet for å være sammen med barna. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å, sånn ja. Le rått av noen gjør jo jeg også. (Rå latter forekommer i det hele tatt svært ofte hos meg IRL |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
Jeg tror Milfrid kanskje elsker meg bittelittegranne jeg.
Jeg har lyst til å kommentere litt seriøst i denne tråden også. (Nå svimte vel alle av.) |
![]() |
![]() |
#4 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det der tenkte jeg faktisk på da jeg skrev her inne i går. Jeg tror nemlig du har rett. Du er en person som deler mye, og du er flink til å være positv og støttende overfor andre brukere. Du har gått inn for å bli kjent med folk, og det har du klart. Jeg tror nemlig heller ikke at de mest profilerte her inne er en lukket gjeng som det er umulig å få innpass i. Min nettoppførsel er noe annerledes enn din: Jeg deler ikke mye, iallfall ikke noe av veldig privat karakter, jeg ber ikke om tilgang til blogger, derfor har jeg heller ikke tilgang til mye av det andre deler, og "kjenner" sikkert ikke mange av de andre brukerne like godt som jeg kunne ha gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?Er det bare jeg som er litt rar slik? Noen av de menneskene jeg liker aller best her i verden er de som jeg er mest uenig med og som i utgangspunktet er totalt ulike meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
personangrep |
|
|