Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?
Som relativt ny på forumet, og derfor også nokså uinvidd i klikker, båser, Enkelte, Noen og Elefanter kan jeg avsløre at det for min egen del ble temmelig raskt klart at dette så absolutt er et fenomen som kan være godt synlig her inne Når man er i diskusjon med noen (eller Noen) og flere andre hiver seg på ved å skrive irrelevante bemerkninger bare for å støtte opp om Noen uten å engang nedverdige seg til å komme med et saklig motargument (eller argument overhodet) kan man vel ikke si at selvjustisen her inne er helt i hakket til en hver tid. Hvorvidt dette er livgivende for forumet, eller bare latterlig lavmålt, kan jo diskuteres
Jeg syns forøvrig det fungerer greit med den høye terskelen for moderering som er i dag etter det jeg har opplevd så langt. Absolutt enig i at det er greit at man får gjort seg ferdig uten at man blir tiet ihjel av moddene, men samtidig kan det være fryktelig irriterende å delta i diskusjoner som utvikler seg til å bli kverulering av hverandres innlegg/mening i stedet for emner som resten av forumets brukere kan ha interesse av. Og siden jeg ikke er bedre enn at jeg svarer igjen når jeg får servert lavskudd fungerer liksom ikke den der tie-ihjel-vende-andre-kinnet-til taktikken.
|