Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er så sint (terrorangrepene)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-11, 12:59   #11
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Jeg er så sint (terrorangrepene)

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det er sikkert rettstekniske finurligheter som spiller inn her, men for meg spiller det ingen rolle hva det heter, så lenge det betyr at han ikke slipper ut igjen.

Du forventer? Du har da ingenting med å forvente noe som helst av de andre som ytrer sine meninger når det gjelder hva de skal mene. Hvis du vil være på et forum der du kan diktere andres tanker og holdninger får du starte ditt eget.

Du kan i hvert fall ikke si noe sikkert om hva alle andre ville gjort hvis de var der. Det måtte jo i så fall bety at du kjenner dem alle bedre enn de kjenner seg selv og det gjør du vel strengt tatt ikke.

Jeg kan ikke ha forventninger til FP? Neivel. Watch me.
Det er en gradsforskjell mellom å forvente og å diktere. Du finner nok ut av den om du tenker over det.

Jeg kan si sikkert at det er situasjoner der man ikke skal si bombastisk uten erfaring hva man vil gjøre dersom de inntreffer. Ergo kan jeg virkelig og i høyeste grad si at man skal være forsiktig med å vite hva man kommer til å gjøre før man faktisk har vært der.

Bakgrunn for dette er å ha stått i en situasjon der livet mitt var i høy fare selv og se at jeg ikke greide å forsvare meg enda så gjerne jeg ville og trodde på forhånd at jeg skulle det.

Takk for smileyen, jeg skjønner at jeg virkelig fortjente den.

Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.