Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er så sint (terrorangrepene)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-11, 03:08   #11
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er så sint (terrorangrepene)

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

For meg spiller det ingen rolle om det kalles fengselsstraff eller forvaring eller hvilken paragraf som brukes. .

Det HAR en betydning om han får fengselsstraff eller forvaring.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men helt for meg selv håper jeg på at noen tar ham innenfor murene før han slipper ut igjen.

Enig. Jeg tør ta den enda lenger- for meg må han gjerne bli kverket nå med en gang. The sooner the better.

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Tanken på at han faktisk kan få permisjon om noen år, og være ute om 14 år, er helt vannvittig og gjør meg kvalm.

Er det slik bare i teorien, eller er det faktisk mulig?!

Jeg stoler såpass på rettssystemet at jeg ikke tror det vil skje. Absolutt ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.