Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er så sint (terrorangrepene)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-11, 13:33   #11
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er så sint (terrorangrepene)

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det HAR en betydning om han får fengselsstraff eller forvaring.

Det er sikkert rettstekniske finurligheter som spiller inn her, men for meg spiller det ingen rolle hva det heter, så lenge det betyr at han ikke slipper ut igjen.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Medmindre dette er en prinsipiell holdning for dødsstraff så forventer jeg at slike hatdrevne holdninger tøyles.

Du forventer? Du har da ingenting med å forvente noe som helst av de andre som ytrer sine meninger når det gjelder hva de skal mene. Hvis du vil være på et forum der du kan diktere andres tanker og holdninger får du starte ditt eget.

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Forøvrig skal man ikke være så sikker på hva man ville gjort om man var der. Det er den ene tingen jeg hardnakket vil si i denne saken at kun de som faktisk var der vet noe om.

Du kan i hvert fall ikke si noe sikkert om hva alle andre ville gjort hvis de var der. Det måtte jo i så fall bety at du kjenner dem alle bedre enn de kjenner seg selv og det gjør du vel strengt tatt ikke.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.