Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Har man mer å fare med når man skriver korrekt norsk?

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-08, 00:25   #10
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har man mer å fare med når man skriver korrekt norsk?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Vrang? Moi??!

Sier ikke at DU sier at vi er bedre enn folk flest - men jeg tror det finnes andre som mener det.

Men akkurat nå føler jeg meg både trøtt og vrang - så nå skal jeg gå og legge meg. Så kan jeg heller gremme meg over de småsure innleggene mine i denne tråden i morgen.

Nei nei nei - jeg sa heller aldri at du beskyldte meg for å mene dette.

Det var antydningen om at holdningen generelt på forumet var at de viktigste egenskapene et menneske kunne inneha var gode språk- og kokkekunnskaper jeg syntes var litt drøy, fordi jeg aldri har oppfattet det slik.

Gå og legg deg, du.

Endring: Nå oppdaget jeg at Zoë svarte Skilpadda, og ikke meg - men jeg står for innlegget mitt likevel.

Sist redigert av Enhjørning : 08-01-08 kl 23:59. Årsak: Gikk glipp av et innlegg
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
klassiker, krangling, rettskrivning

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.