Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 21:40   #11
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg var i sin tid aktiv på Et Annet Forum. En god venn derfra, som også er aktiv her inne forøvirg, skrev tidenes festligste innlegg noensinne i bryllupsunderforumet der. En bruker skrev et HI hvor hun etterlyste fine måter å avslutte en bryllupsfest på. Brukeren-som-også-er-på-FP nå, skrev tidenes morsomste innlegg hvor hun foreslo blant annet utslipp av fredsduer, oppvisning i RG av forloveren og unison diktlesning fra gjestene som dannet ring rundt brudeparet med tente lys i hendene.
Innlegget ble slettet - det var fjas, nemlig - og brukeren ble utvist fra forumet uten forvarsel. I kid you not. Begrunnelsen var at hun hadde pøblet i en tråd - og ikke nok med det - hun hadde henledet andres oppmerksomhet på det i en blogg etterpå, også.

Du glemte at brudepikene måtte vekkes opp når brudeparet skulle dra sin vei - for å dane eller hylle dem på en annen måte jeg ikke husker, selv om de vanligvis sov svært tungt på den tiden av døgnet.

Også tror jeg begrunnelsen for utestengning (3 dager, uten forvarsel) var at det var usannheter. Som attpåtil ble skrytt av i en blogg. Men jeg kunne komme tilbake hvis jeg sa unnskyld og lovet det aldri skulle skje igjen. Hvilket jeg selvsagt ikke kunne love.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:23.