Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 15:52   #881
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Adrienne har meldt seg! Med glitterlim og greier!

Litt usikker på om jeg skal si eller .

Gammel 14-11-12, 15:52   #882
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er liksom aldri med i gjengen...

Gammel 14-11-12, 15:52   #883
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg var aldri innom og trodde lenge at NM var Norgesmesterskap, jeg. Skjønte itteno i lang tid. Og SM var Seniormesterskap. Det var så mye som ikke gav mening en stund.

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 15:52   #884
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var yngre og antagelig mer opposisjonell da jeg var på SM og NM, mener jeg å huske.
I alle fall ble jeg kastet ut som moderator fra SM. Uenighet om tolkning av regler.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 15:52   #885
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Limpistol!

Gammel 14-11-12, 15:53   #886
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er liksom aldri med i gjengen...

Du vil ikke prøve å få tungen opp på nesen, da? Bare litt?

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 15:53   #887
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Niobe, du får søke om å bli modde. Eller delta på noens lag.

Tåtti! Dette blir finfin konkurranse.

Shit, jeg må jobbe. Ikke fjas alt for mye mens jeg er borte, da, folkens.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 15:54   #888
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Og hvis dere vil kan jeg godt lage en ny poll om dere har det talentet som gjør at dere kan berøre nesetippen med tungen deres?

Er det noen klausul om hvem sin nesetipp det skal være? :aner et smutthull:

Gammel 14-11-12, 15:55   #889
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vi er dømt til å tape, for alle vet jo hvor god noen er med limpistolen.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er så dårlig med limpistol at jeg sikkert ikke er kvalifisert til å være modde engang.

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg har selvsagt limpistol, men jeg aner ikke hvordan jeg skal bruke den.

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg liker vegger. Gjerne opp/ned.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Føttene mine lukter ikke vondt altså! Og jeg er helt sikker på at noen vinner.

Som sagt, barneskirenn.

Gammel 14-11-12, 15:56   #890
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Nå måtte jeg inn og sjekke om det sto modder i noens rekvisitaliste for limpistolkalenderen.

Men nei. Det blir nok bare med snakket.

Gammel 14-11-12, 15:56   #891
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

Er det noen klausul om hvem sin nesetipp det skal være? :aner et smutthull:

Du sier noe. Hvor mange svaralternativer er det mulig å lage i en poll, da? 16?

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 15:56   #892
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Du vil ikke prøve å få tungen opp på nesen, da? Bare litt?

Tror du ikke jeg har prøvd? Men det er nok et av de områdene der øvelse ikke gjør mester. Man blir sår på overleppen etterhvert.

Gammel 14-11-12, 15:57   #893
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarer å få tungen på min samboers nese.

Darth er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 15:57   #894
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Som sagt, barneskirenn.

Det er et veldig kult uttrykk, altså! Veldig norskt. Det svinger antagelig ikke like bra på engelsk. Cross-country-skiing-for-kids?

Sist redigert av Minerva : 14-11-12 kl 17:51.
Minerva er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 15:58   #895
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Tror du ikke jeg har prøvd? Men det er nok et av de områdene der øvelse ikke gjør mester. Man blir sår på overleppen etterhvert.

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg klarer å få tungen på min samboers nese.

Se der har du løsningen! Alle er glade!

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 15:59   #896
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble hverken utestengt eller rødprikket på NM. :eksepsjonelt kjedelig:

Jeg har fem innlegg på NM, 1 grønn prikk og 2 røde. Vet ikke om det sier mest om meg eller SM. Jeg hang nok fast på SG alt for lenge, jeg.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 15:59   #897
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Men hva med dette:

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:00   #898
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det klarer jeg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:00   #899
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Jeg vil også lime noen.

Hold deg til å rime noen du snuppa.
Opplimt Tåtti kan bety slutten for limerick.

Gammel 14-11-12, 16:00   #900
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg har "løs" øreflipp, hva har dere??

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.