|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#921 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for meg
Ja det håper jeg da inderlig og har etterlyst det b.la i denne tråden. |
|
|
|
|
#924 |
|
www.bomulls.no
|
Krig og fred og religion og sånn ...
|
|
#925 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Tsss, jeg sa i fra så det ljomet etter på Bakrommet og jeg ble aldri kastet ut. Jeg ble faktisk bedt pent om å komme tilbake da jeg trakk meg ut. Så det gikk faktisk an.
|
|
#926 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Takk for megJeg er ikke i noen av de involvertes blogger (kan jeg si med ganske stor sikkerhet, all den tid jeg leser bare noen få), men det har virket på meg -som ikke kjenner en kjeft her inne på privaten - at det har vært enkelte (svært få, muligens bare en) brukere som har vært i opposisjon mot ledelsen over noe tid. Jeg har ofte tenkt at noen (ikke nicket noen) vil ha mer innflytelse og makt her enn hva godt er, men det er mulig jeg ser spøkelser på høylys dag.
Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi. Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm. Sist redigert av Teflona : 15-11-12 kl 20:02. Årsak: Spøkelser |
|
|
|
|
#927 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Takk for megJeg var i sin tid aktiv på Et Annet Forum. En god venn derfra, som også er aktiv her inne forøvirg, skrev tidenes festligste innlegg noensinne i bryllupsunderforumet der. En bruker skrev et HI hvor hun etterlyste fine måter å avslutte en bryllupsfest på. Brukeren-som-også-er-på-FP nå, skrev tidenes morsomste innlegg hvor hun foreslo blant annet utslipp av fredsduer, oppvisning i RG av forloveren og unison diktlesning fra gjestene som dannet ring rundt brudeparet med tente lys i hendene.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#928 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Takk for megJeg synes fjas er god grunn til utvisning. |
|
|
|
|
#930 |
|
Hertuginne
|
Fjasing, derimot, det hender fra tid til annen. Men det er jo noe heeeelt annet, det vet jo alle.
|
|
#932 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Takk for megJeg synes vi kan ha en dramadugnad. Nå er det jane sin tur. Legg vekk popcornet og spa frem din indre dramaqueen.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
#933 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Takk for megEg har problem med å henge med her. Det er eit godt tegn sant?
|
|
#934 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OMG! Dette høres jo egentlig ut som et drømmeforum for meg hvor jeg kunne leve ut mine IVF-hormonelle nykker i fullt monn, og nesten ingen som kan tyne meg eller krangle med meg for det? Men, på den andre siden... Det kan jeg jo her også, og få med meg masse fjas i tillegg.
WHAT??!! Jeg hadde blitt overlykkelig for et sånt svar om det var min tråd.
|
|
#935 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Takk for megJeg orker ikke lese hele tråden, men jeg har litt lyst å peke på noen små ting som kanskje er med på å minne oss på at det ikke er så hugg gærnt her inne.
00 04 10 Sist redigert av era : 15-11-12 kl 00:02. |
|
|
|
|
#937 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Takk for megMin prikk kan gjelde fra deg også, Milf!
|
|
#938 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Sv: Takk for megJeg er åpen for bikinibilder på bilpanster
![]() |
|
|