Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 16:01   #901
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg har "løs" øreflipp, hva har dere??

En skrue løs?

Gammel 14-11-12, 16:02   #902
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg hang nok fast på SG alt for lenge, jeg.

SG? Er det noe som heter det også, altså? SuperG-mesterskap?

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:03   #903
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har oppladbar limpistol. Jeg er med! :armed and ready:

Gammel 14-11-12, 16:03   #904
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

SG? Er det noe som heter det også, altså? SuperG-mesterskap?

SnartGravid. Alle stadiene måtte jo med. Fordelen der var at de fleste brukerne var innom så kort tid at det sjelden ble noen konflikter, ulempen var at ..ja.. det var litt kjipt å være blandt dem som var der i år etter år.

Lurer på når SBM og NBM kommer?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:05   #905
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hey, her stikker jeg og jobber i fem minutter, og i det jeg snur ryggen til så er det fullt dokumentfalsk over en lav sko. Jeg har vel aldri påstått at føttene mine ikke lukter vondt.

Jah, kanskje gjøre seg ferdig før arbeidsdagen er over.

Gaia er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:05   #906
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Lurer på når SBM og NBM kommer?

Snartbestemor og nybaktbestemor?

Mex er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:06   #907
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

FP går vel om et par tiår over til å hete RullatorGjengen tenker jeg..

Mex er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:07   #908
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SP blir mitt neste forum, ikke partiet altså, men snartpensjonist.com.

emm er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:07   #909
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

FP går vel om et par tiår over til å hete RullatorGjengen tenker jeg..

Nei, men jeg regner med at vi får et rullatorunderforum.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:07   #910
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

En skrue løs?

Nei, men når det snakker om tunga på nesetippen, rulling og hva har du, da hører jo løs/fast øreflipp med da vettu!

Gammel 14-11-12, 16:08   #911
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Snartbestemor og nybaktbestemor?

Tenk så mye festlig vi kunne hatt der:
"Svigerdatteren min nekter meg å kjøpe vogn til barnebarnet mitt. Hjelp!?"
"Sønnen min krever at jeg er barnevakt for deres 2 mnd. gamle barn!"
"Jeg husker ikke hvordan man bytter en bleie, jeg..."

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:09   #912
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Men enn om en bruker (ikke moderator) snakker om ting IR som har skjedd i blogg eller M2? Er det verre om en moderator, som også er gitt tilgang som bruker, enn en vanlig bruker slarver? ....

Jeg synes det er anderledes når en har moderatorrettigheter.

Jeg kan selv velge hvem som har tilgang til en blogg, men ikke velge vekk moderatorer som har tilgang i ly av sin rolle. Det er en oppgave men også en tillit.

Du kan ikke sikre deg på noen måte, det er nok å snakke med en person som ikke er til å stole på. På nett er du ekstra sårbar, og risikoen øker med antallet personer du deler med.

MEN, disse velger du å ta risikoen å dele med. I og med at du ikke kan ignorere modder så er de i særstilling.

Jeg er en slarvkjerring selv, og liker ikke å ha den type verv nettopp fordi som jeg fort kan glemme meg og ikke huske hvor informasjonen kommer fra. Jeg har i det minste selvinnsikt nok til å unngå slike roller.

Når en bæsjer på leggen innrømmer en det og legger seg flat. (jeg tror ikke jeg har missbrukt noen tillit her inne, men jeg er aldri helt sikker)

Maz er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:09   #913
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenk så mye festlig vi kunne hatt der:
"Svigerdatteren min nekter meg å kjøpe vogn til barnebarnet mitt. Hjelp!?"
"Sønnen min krever at jeg er barnevakt for deres 2 mnd. gamle barn!"
"Jeg husker ikke hvordan man bytter en bleie, jeg..."

"Svigerdatteren min har registret seg på NM!"

Gammel 14-11-12, 16:11   #914
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

"Sveigerdatteren min vant NM! I SuperG! "

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:11   #915
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Nei, men når det snakker om tunga på nesetippen, rulling og hva har du, da hører jo løs/fast øreflipp med da vettu!

Men jeg kan kun rulle med tunga. Og så har jeg en skrue løs. (Spør du mannen så vil vel han påstå at det er en hel spikerfabrikk i full oppløsning oppi der, men han har jo ikke stemmerett!)

Gammel 14-11-12, 16:12   #916
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

"Svigerdatteren min har registret seg på NM!"

Svigerdatteren min har registrert seg på SG!
Hva gjør jeg?
Jeg tror hun har tenkt å lure på min elskede lille sussebass barn så han ikke skal tilbring tid med sin kjære mor lenger!
HJELP!

Gammel 14-11-12, 16:14   #917
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

For meg som ikke er medlem i mer enn et par nystartede blogger, så må jeg innrømme at jeg lurer litt på hva i alle dager folk skriver om i bloggene sine.

Klær, vesker, sko, og sminke.

jane er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:15   #918
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå fikk jeg et sånt fremtidsflash: en av mine fremtidige svigerdøtre kommer til å registrere seg på NM, banke mine godt over 20 tusen innlegg og vippe meg av prikketronen.

Gammel 14-11-12, 16:15   #919
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Noen få skriver om fibromyalgi.

jane er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 16:26   #920
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Du glemte møffinsene, jane.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.