Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-12, 21:22   #941
kie
weird

kie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Jeg tror det er å bomme litt om man tror reaksjonene handler om naivitet og illusjoner som brast, altså. Det jeg reagerte litt på (og som sagt kontaktet ledelsen i forbindelse med) var den kategoriske avvisningen om at det hadde skjedd. Det er mulig at vi snakket forbi hverandre og at de mente en ting (moderatorer har ikke lekket) og jeg leste noe annet (Lekkasjer forekommer ikke. Punktum.) Grunnen til at jeg følte for å presisere at det hadde skjedd var fordi jeg oppfattet det sånn at vi hadde en varslingssak gone bad i forhold til personen som meldte det inn.

Jeg tror det er få eller ingen som er så naive som man kan få inntrykk av her. De aller, fleste her har vært mange år på nett og vet at det er en risiko. Det gjør det ikke nødvendigvis mindre kjipt når det skjer. Eller mindre fortvilende når det ser ut som om påpekingen av at det har skjedd medfører utkastelse.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 21:28   #942
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

Jeg tror det er få eller ingen som er så naive som man kan få inntrykk av her. De aller, fleste her har vært mange år på nett og vet at det er en risiko. Det gjør det ikke nødvendigvis mindre kjipt når det skjer. Eller mindre fortvilende når det ser ut som om påpekingen av at det har skjedd medfører utkastelse.

Slik jeg ser det er det svært få som virkelig tror at det siste du skriver er en realitet?

Minerva er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 21:31   #943
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes vi kan ha en dramadugnad. Nå er det jane sin tur. Legg vekk popcornet og spa frem din indre dramaqueen.

Haha! Jeg er nok verdens mest kjedelige dramaqueen, så noen andre må nok ta på seg det der.

jane er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 21:41   #944
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Ja... Drama!

SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 21:42   #945
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror heller ikke at det var varslingen som medførte utestengelsen.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 21:50   #946
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Jeg er ikke i noen av de involvertes blogger (kan jeg si med ganske stor sikkerhet, all den tid jeg leser bare noen få), men det har virket på meg -som ikke kjenner en kjeft her inne på privaten - at det har vært enkelte (svært få, muligens bare en) brukere som har vært i opposisjon mot ledelsen over noe tid. Jeg har ofte tenkt at noen (ikke nicket noen) vil ha mer innflytelse og makt her enn hva godt er, men det er mulig jeg ser spøkselser på høylys dag.

Dette må da være et skoleeksempel på å fyre opp under en konflikt? Var dette egentlig et nødvendig innlegg?

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 21:51   #947
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Drama? Dere vil ha Drama alltså?

(Kilde: youtube.com)

Gammel 14-11-12, 21:54   #948
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

(fjas)

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 21:59   #949
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Min prikk kan gjelde fra deg også, Milf!

Min prikk til Era ble rød. (den skulle være grønn, men iPhonen ville det annerledes)

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 22:04   #950
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller mindre fortvilende når det ser ut som om påpekingen av at det har skjedd medfører utkastelse.

Men ser det virkelig sånn ut? Det har da blitt påpekt ganske mange ganger at så ikke er tilfelle?

Gammel 14-11-12, 22:19   #951
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får sånn LO-lala-vibber av den "varsling"-greia, og at det har fått "konsekvenser". Det er ikke Erin Brokovich, folkens. Dette er mer Heat.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 22:26   #952
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Snart er det desember dere! Er dere klar over at det er bare 5-6 uker til jul?

Vi har ikke tid til å sitte her å spekulere og kverulere.

Nei, svosj ut fra denne tråden alle sammen å begynn å legge ut bilder av adventskransene deres, spør om hva som egentlig er i de der bleike medisterpølsene og planlegg hvordan juleavatarene deres skal se ut!

Smoothie er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 22:29   #953
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

kie var en berørt part i dette og jeg synes faktisk at man ikke skal fjase bort de følelsene hun sitter med.
Om hun føler at varsleren ble kastet ut pga varslingen er det faktisk noe som bør bli tatt seriøst.

Gammel 14-11-12, 22:37   #954
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

kie var en berørt part i dette og jeg synes faktisk at man ikke skal fjase bort de følelsene hun sitter med.
Om hun føler at varsleren ble kastet ut pga varslingen er det faktisk noe som bør bli tatt seriøst.

Jamen - Kie har jo fått massiv støtte og mange klemmer i denne tråden. Det har jo andre som synes dette er dumt, trist og leit også.

Selve kjernen i konflikten er jo årsaken til utestengelsen. Jeg synes at alles følelser er tatt på alvor her, og at folk har vært beundringsverdig flinke til å ta hensyn til hverandre.
Det kan jo hende at folk fjåser fordi de synes dette er ubehagelig og ekkelt - og fordi de håper at det skal gå over og prøver mked et velprøvd FP-virkemiddel - fjås og fjas. Jeg opplever det ikke som at folk fjaser for å gjøre narr av noen andre.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 22:37   #955
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fjaser ikke, jeg blir her!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 22:37   #956
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Kies opplevelse og de andre som var i skytsilden har all grund og rett til å ha de følelsene og få lov å ha dem- nettop derfor er det viktig å ikke kneble diskusjonen når den foregår slik feks. Kie er et eksempel på er fullt mulig å få til.

Gammel 14-11-12, 22:40   #957
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg var i sin tid aktiv på Et Annet Forum. En god venn derfra, som også er aktiv her inne forøvirg, skrev tidenes festligste innlegg noensinne i bryllupsunderforumet der. En bruker skrev et HI hvor hun etterlyste fine måter å avslutte en bryllupsfest på. Brukeren-som-også-er-på-FP nå, skrev tidenes morsomste innlegg hvor hun foreslo blant annet utslipp av fredsduer, oppvisning i RG av forloveren og unison diktlesning fra gjestene som dannet ring rundt brudeparet med tente lys i hendene.
Innlegget ble slettet - det var fjas, nemlig - og brukeren ble utvist fra forumet uten forvarsel. I kid you not. Begrunnelsen var at hun hadde pøblet i en tråd - og ikke nok med det - hun hadde henledet andres oppmerksomhet på det i en blogg etterpå, også.

Du glemte at brudepikene måtte vekkes opp når brudeparet skulle dra sin vei - for å dane eller hylle dem på en annen måte jeg ikke husker, selv om de vanligvis sov svært tungt på den tiden av døgnet.

Også tror jeg begrunnelsen for utestengning (3 dager, uten forvarsel) var at det var usannheter. Som attpåtil ble skrytt av i en blogg. Men jeg kunne komme tilbake hvis jeg sa unnskyld og lovet det aldri skulle skje igjen. Hvilket jeg selvsagt ikke kunne love.

Gammel 14-11-12, 22:41   #958
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Du glemte at brudepikene måtte vekkes opp når brudeparet skulle dra sin vei - for å dane eller hylle dem på en annen måte jeg ikke husker, selv om de vanligvis sov svært tungt på den tiden av døgnet.

Også tror jeg begrunnelsen for utestengning (3 dager, uten forvarsel) var at det var usannheter. Som attpåtil ble skrytt av i en blogg. Men jeg kunne komme tilbake hvis jeg sa unnskyld og lovet det aldri skulle skje igjen. Hvilket jeg selvsagt ikke kunne love.

Det verste er jo at innlegget ble slettet og at du aldri tok sikkerhetskopi.

Det er tragisk med slike ting som går tapt for alltid.

Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 22:43   #959
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Dette må da være et skoleeksempel på å fyre opp under en konflikt? Var dette egentlig et nødvendig innlegg?

Det var ikke for å fyre noe som helst, jeg vet ikke noe om konflikten, det er bare min betraktning rundt noe jeg har fornemmet her. Nødvendig? Ikke mer enn de innleggene du har skrevet i tråden, vil jeg tro.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 14-11-12, 22:46   #960
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det verste er jo at innlegget ble slettet og at du aldri tok sikkerhetskopi.

Det er tragisk med slike ting som går tapt for alltid.

Jeg vet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:43.