Sv: Pannekaker
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Absolutt det Kitty sa.
Du har jo fått tilbakemelding i ekstrem klartekst et betydelig antall ganger i denne tråden om at det er noe grunnleggende håpløst med måten du legger frem budskapet ditt på. Det er ingen på dette forumet som mener hovedernæringen til barn eller voksne skal være pannekaker med sukker på. Men når du fremdeles etter fem hundre innlegg med beskjed om at det er ikke budskapet, men presentasjonen fra et høyt antall brukere fremdeles remjer på med "alle spiser jo sørenmeg bare hveteboller hele tiden, er det rart de blir syke" - da blir folk oppgitte og spydige fordi de skjønner at det ikke går å snakke med deg, du snakker kun enveis - utover. Det er svært mange her - også av de som har gitt deg motbør i denne tråden - som har utstrakt peiling på mat og ernæring til liten og stor. Du bare greier ikke å finne tonen fordi du er så opptatt av å rope selv at ørene er lukket.
Jeg har skjønt det med presentasjonen, jeg synes jeg har lagt mye tid og innsats på å skrive på en bedre måte jeg nå da, mulig jeg ikke får det til men... Jeg tar da til meg det meste som skrives her, selvom jeg synes det er utrolig synd med alle spydige kommentarene, det er vel ikke nødvendig, samme hvor irritert man blir?
Er du dum, skal jaggu meg jeg ikke være noe bedre. Dere burde vel heller gjøre motsatt å stille som gode forbilder om dere mener jeg ikke klarer å skrive på en fin måte, istedet synes jeg dere legger dere under meg og oppfører dere enda verre (ihvertfall mange her).
Det trengs vel ikke gjentas så mange ganger det? Jeg også føler jeg må gjenta meg i det uendelige med å si at det er som sagt ikke snakk om en pannekake i måneden det er snakk om her. 
|