Sv: Fonter/skrift/farge
Opprinnelig lagt inn av Stekira, her.
i den ene enden så blir jeg pepra og i den andre enden så blir jeg gjort narr av. Jeg gir meg her og lister meg enda mere stille bakover og sier takk for meg . Dette er bare ikke noe for meg. Jeg skjønner at jeg ikke passer inn på forum. har lagt meg flat flere ganger her men alikevel så er det noen som påstår at jeg tåler ikke kritikk. Jeg gir helt opp.
Så ber jeg om at tråden enten blir stengt eller sletta.
Du reagerer på innlegg som ikke er myntet på deg. Dette minner meg om et middagsselskap hvor noen har sølt en bitteliten dråpe saus på duken og sier unnskyld og så går praten videre til flauser som alle andre har gjort og sausedråpesøleren roper "Unnskyld, Ja! Jeg har skjønt det nå!" og så sier de andre: "Helt i orden, no problemo kiddo, la meg fortelle da jeg klarte å spy ned grammofonen til svigermor" Sausedråpesøler: "Men jeg har sagt unnskyld! Hva skal jeg gjøre da? Skrubbe hele gulvet?" Andre:"Skrubbe gulv? Nei kjære deg, det er helt ok!" Sausedråpesøler"Er du spydig nå? Jeg tror ikke middagsselskap er greia for meg når jeg skal bli så hengt ut for den dråpen med saus!"
og så videre og så videre.