Sv: Fonter/skrift/farge
Opprinnelig lagt inn av Stekira, her.
Jeg må bare bryte sammen og tilstå, at jeg ønsket en debatt om dette, fordi jeg aldri noen gang i nettverdene har irritert meg over hverken fonter eller skrifter eller tykkelse eller farge. Det som har irritert meg er innlegg som er lange uten avsnitt.
Innholdet i innleggene er alltid det jeg sluker til meg og har aldri TENKT på at forskjellige fonter kan virke provoserende på enkelte, irriterende på noen, og forstyrrende for andre.
Nå har jeg fått god innsikt i hvordan forumskikken er her inne, og at jeg ikke har lest lenge nok i forumet før jeg registrerte meg eller begynte å skrive skjønner jeg er en litt mindre høflig måte å entre forumet på.
Jeg burde lest meg opp og sjekket ut litt bedre hvordan man har det her inne og ikke bare kastet meg inn i det og stilt åpne spørsmål til noe som er HELT naturlig for alle og som ingen før meg egentlig har hengt seg opp i.
Jeg har fått noen svar som jeg har stusset over, og gitt noen svar tilbake som sikkert andre har stusset over, jeg pleier å kalle en spade for en spade men prøver å ikke såre noen eller tråkke over noens grenser.
Hvis jeg har, uten viten og vilje, gått over streken så beklager jeg det sterkt. Jeg har ikke ment å være slem eller nesevis, jeg har bare stilt et spørsmål og ikke helt forstått alle svarene jeg har fått. Jeg er uansett, klar over nå, at her holder jeg meg til både de skrevne og uskrevne reglene helt uavhengig av mine egne overbevisninger eller behov. Jeg vet nå hvordan jeg skal gjøre det, og sier bare TUSEN TAKK FOR ALLE INNSLAG, vi er alle ulike og har alle våre måter å si ting på, men uansett jeg setter pris på alle dere som har tatt dere tid til å svare.
Om jeg fremdeles har satt fyr på noen, har irritert noen, eller har såret noen, så vær så snill å ta det i en privat melding så kan vi ta det derfra. Jeg ønsker på ingen måte å gjøre meg til uvenns med folk her. Dere virker greie alle sammen her. 
Også må du venne deg til å miste fullstendig kontrollen over tråden du starter og at ting tar av. Vi gjør det hele tiden mot alt og alle. 
Men det at tråden fortsetter betyr ikke at man nødvendigvis fremdeles vil diskutere eller krangle med HI - det kan vel så gjerne være at den bare får sitt eget liv.
|