Sv: Fonter/skrift/farge
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Nei, kjære deg, det var da heller ikke det jeg sa. Jeg er ikke sint eller noe som helst - jeg tror ikke egentlig noen andre er det heller. Tvert imot sier jeg at du ganske riktig har lov til å si hva du reagerer på, men at da har andre også lov til å svare på din reaksjon. Det var hverken en irettesettelse eller klage jeg kom med, og jeg synes i grunnen jeg var ganske saklig også?
Det er helt fint at du lager en tråd når det er noe du lurer på eller reagerer på. At folk svarer i tråden og engasjerer seg i den betyr ikke at alle er sinte på deg eller kritiserer deg, det er temaet folk er engasjert i, ikke deg personlig. Ikke tolk dette som massiv kritikk, nå da. Se heller på det som at folk er interessert i temaet du tok opp. Det må jo være bra?
Unnskyld meg men har jeg sagt at alle er sinte på meg og alle kritiserer meg? Har jeg ikke takket alle for hjelpen og engasjementet, og har jeg ikke lagt meg flat? Jeg har KUN sagt til motmæle angående det at "ingen gidder lå lese innlegget diitt hvis du endrer font" og der har jeg sagt at det føltes jo litt "brutalt" Jeg har ikke kritisert noen eller nektet noen å komme med sin mening, jeg føler meg ikke kritisert, eller at noen er sinte på meg tvert i mot, jeg skjønner ikke hvor du har det fra. Tror du oppfatter meg feil der.-) Ja de som vil kan gjerne kritisere meg OM de ønsker det som du sier folk må da ha lov å si noe til meg som er negativt, om de føler noe jeg gjør eller sier er negativt. Jeg har absolutt tatt til meg ALT jeg har fått, og til deg også, har jeg takket for innspill. Jeg føler meg både velkommen og vel her inne. Dette er på ingen måte noen personlig diskusjon selv om jeg brukte ordet brutalt,så var det min måte å sette ord på det på. og som jeg har sagt, det kan føles brutalt at "ingen" vil lese innlegget mitt om jeg endret fonten litt. 
|