Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-09, 19:30   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Jeg synes:

-At det er idiotisk, unødvendig og tåpelig å la bilen stå på tomgang generelt.
-At det er idiotisk, irriterende, unødvendig og tåpelig å blande seg inn i om andre lar bilen stå på tomgang. (Som noen har vært inne på her, man kan ha en god grunn.)
-At det er irrelevant om det er utenfor en barnehage barna får eksosen i seg. Barn som bor i byen får mye eksos i seg uansett, hvis man er livredd for det, bør man vel snarest flytte til mer landlige strøk?
- At det blir litt komisk med alle "det er jo farlig for miljøet"-argumentene. Hvorfor er det ingen som kommer med dem i shoppingtråden f.eks?
Altså, det er ikke miljøvennlig å la bilen stå på tomgang, jeg ville aldri gjort det, men med mindre man alltid gjør det som er optimalt for miljøet selv i alle sammenhenger, bør man vel kanskje prøve å trekke pekefingeren litt til seg?
-At dette var et typisk eksempel på PK, jeg mener FP, på sitt verste.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.