Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-09, 21:12   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det er så utrolig nedlatende å bruke PK som skjellsord, i tillegg er det uoppfinnsomt. Jeg vet ikke om jeg hadde skrudd av en bil som hadde stått på tomgang, og jeg hadde hvertfal ikke kastet nøkkelen avgårde, men hvis det gjorde at all eksosen seg inn i garderoben til barnehagen så hadde jeg på en vennlig måte gjort vedkommende oppmerksom på det. Jeg kan ikke skjønne at det skal være så utrolig irriterende.
.

Ingenting galt i å være PK, men jeg synes denne tråden var et godt eksempel på den firkantede, vrange PK-siden av FP som jeg ikke liker.
Personlig blir jeg mer irritert over folk som på en vennlig måte skal gjøre meg oppmerksom på ting jeg gjør feil (som jeg selvfølgelig er klar over) enn jeg blir på folk som gjør det på en mer sur og direkte måte. Sikkert fordi jeg er sur og direkte selv.
Du har forresten rett i at det er uoppfinnsomt å snakke så mye om PK på FP. Jeg tar det til meg, og lover å finne et synonym til neste gang.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Uansett hvor mye fornuftig du skriver og uansett hvor godt du argumenterer, så ødelegger du hele inntrykket av både innlegget og deg selv med dette surmegga mølet som jeg siterer over. Av og til tror jeg pinadø du er uenig bare på trass og det blir så teit og barnslig at jeg får helt fnatt! Grow up!

Jeg er jo faktisk ikke uenig i at det er teit å la bilen stå på tomgang, (ergo handler det ikke om trass) jeg er uenig i måten det blir argumentert på og oppgitt over vrangviljen overfor Floksa.

Dronningen: Man kan jo også se det fra den andre siden: Hva er det som gjør at enkelte voksne føler en så sterk trang til å fortelle andre voksne at de gjør noe galt. Kan det være noe i barndommen som har utløst det? Meget mulig.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:52.