Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-09, 15:16   #10
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Du går vel ikke fra en baby i bil?

(da har jeg mange andre ord jeg også kan bruke)

Jo, det gjør jeg.
Og du må gjerne komme med ordene dine.

Men det gleder meg jo at så mange er SÅ engasjert i miljøet.
Det lover jo veldig godt for framtiden, tross sånne miljøsvin som meg.

Når det gjelder Kardemommeloven, om å ikke plage andre, så har jeg såpass mange ganger beskrevet hvorfor det ikke er til sjenanse at min bil står på tom gang, ei heller til noen risiko for hverken barn eller tyveri, at jeg antar at disse hintene ikke er myntet på meg. Veitrafikklovens § 16 har jeg selv sitert, lenger opp og en telefon til mitt lensmannskontor avklarte at jeg ikke bryter loven, men det er mulig den jevne FP bruker innesitter mer kompetane på området enn den lokale lensmannen

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat

Emneord
barn, bilnøkkelvandaler, empati, fp dynamikk, hensyn, miljøsvin, mobbing, omsorg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.