Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-04-09, 09:19   #81
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Vann
Vann
Juice- gigautvalg!
smoothies- hjemmelaget eller bortelaget, uansett fantastisk godt
milkshake - Ok, ikke hver dag, men drikker man ikke brus, blir liksom kontoen ikke brukt opp like fort!
saft- Ja, SELVFØØØLGELIG den uten aspartam...! Mormors hjemmelagede blåbærsaft..namnam
te- meengder kulturell nam
kaffe- Ok, noen laster skal man ha, og for noen blodtyper er kaffe faktisk nesten sunt! Masse antioksidanter! Og hva er bedre enn en latte eller mocca?
øl! - trenger jeg si mer..!
vin- ett glass om dagen er bra for magen....

Når vi snakker om helse er vel neppe søt saft, øl, kaffe, juice og for ikke å glemme milkshake å anbefale. Ernæringsmessig er disse drikkene langt fra godt sammensatt for ikke å snakke om tannhelsen da.

Jeg er av de som mener at å skylde på viljestrke er ett argument man bruker for å slippe å ha viljestyrke..
Motivasjonen i forkant er alt.
Abstinenser er ikke SÅÅ sterke at man bare ikke KAN leve uten! Det er snakk om relativt små sug, men som vi klarer å blåse opp til å bli gigantiske, fordi vi faktisk VL ha det! Jeg har sluttet å røyke, jeg har sluttet å drikke brus, jeg har tilogmed en gang for veldig lenge siden sluttet med hasj, og det er faktisk ikke SÅ vanskelig, bare man vil! Det går ikke på styrke i viljen, men det å faktisk ville!
Jeg VIL IKKE slutte å spise sjokolade. Derfor klarer jeg ikke.

Jeg vet dette høres veldig unyansert ut for mange, men jeg tror nå uansett det er slik..

Vet du, dette er noe av det mest unyanserte jeg har sett deg skrive. Vanligvis klarer jeg å la være å kommentere det du skriver og gi slakk fordi du er fersk men dette blir latterlig. Det å i store bokstaver hevde at abstinenser er noe man bare kan klare å overse dersom man er motivert nok er det reneste sludder, men selvsagt dersom du har et par linker til gode rapporter som underbygger dette mottas de med takk av undertegnede.

Ja...
Det som er rart, er alle som sier det er såå vansklelig å slutte å røyke, men personlig er det tusen ganger vanskeligere med sjokolade...
Der jeg virkelig mener man trenger viljestyrke, er når det gjelder trening... Det er ren vilje, selv om motivasjonen er på topp, krever det fortsatt MAASSE å gjennomføre jevnlig...

Vet du, din argumentasjon er rent fascinerende. Er du mal på hvordan andre tenker?

Eller
Det er på høy tid du lærer deg å lese.

Ok, siden jeg ser du har tungt for det. Jeg mener ikke LESE, jeg forstår at du vet åssen du setter sammen ord til setninger, etc.
Men det er også greit å få med seg meningen i det som står skrevet.
Hele poenget er at man leser en ting, så tenker man igjennom hva som står, og prøver å finne ut hva som blir sagt. Om du ikke skjønner det, bør du tenke at det muligens er du som er dum, ikke nødvendigvis innleggeren. Jeg forventer ikke at du forstår en innviklet differensialligning jeg velger å legge ut her, men anser deg ikke som dum av den grunn.

Ut over det så må du heller ikke glemme at dette er ett diskusjonsforum, der brukere deler av sine erfaringer.
Nå vet jeg ikke åssen det er med deg, om du muligens har en doktoravhandling i dette temaet, men du bør se at det er faktisk ikke standaren. Standaren er at folk har sine egne og andres erfaringer, og danner seg meninger utifra disse. MINE erfaringer tilsier at folk SVÆRT ofte, og det gjelder også meg selv, skylder på mangel av viljestyrke for å ikke klare saker, som om de har ett medisinsk handicap, og dermed er untatt fra å trenge prøve. Noe som jeg mener er bullshit.

Jeg ANTAR også at det er normalt oppegående mennesker her.
Jeg antar også at normalt oppegående folk forstår at man diskuterer på generelle grunnlag her, og ikke vært og enkelt spesielle tilfeller.. Det blir liksom for dumt om man skal legge til klausuler til alt man skirver, for å ikke tilfeldigvis støte en eller annen idiot som ikke ser det.

Men Kjære smilefjes.
Om du er en av de som ikke ser dette, og som jeg må ha kommet til å støte på en eller annen måte, slik at du føler det nødvendig å bli ufin, så beklager såå meget.
Jeg kan desverre ikke love deg at det ikke gjentar seg, men om det kan hjelpe deg, vil jeg legge til en klausul i signaturen min, slik at du forstår det neste gang?

Utover det synes jeg su skal huske til senere anledninger at personlige meninger om andre brukere her, inkludert personangrep, som det å kalle mennesker dumme, etc, kan tas på personlige meldinger, da du bryter forumsregler.

Standarden her inne er at de fleste brukerne er kritiske lesere, høyt utdannede, med en interesse for saklige diskusjoner fundamentert på et teoretisk grunnlag man kan stå inne for.

Den som kanskje tråkker litt vel mye i salaten her er nok deg Dååris, det er ikke få personangrep du kommer med og for å være helt ærlig synes jeg at det er på tide å trekke frem disse igjen:
http://www.foreldreportalen.no/forum...t=regler+forum
(Hentet fra agenten, 007)

Sist redigert av Skvetten : 18-04-09 kl 09:20. Årsak: Leifen og de hadde vært her.
  Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 09:45   #82
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forumreglene legger absolutt ingen hindring i veien for å kalle folk dumme.

Moderatorisk hilsen Mim

Gammel 18-04-09, 09:47   #83
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Forumreglene legger absolutt ingen hindring i veien for å kalle folk dumme.

Moderatorisk hilsen Mim

Eller nek.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 09:47   #84
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 18-04-09, 10:44   #85
Skvetten
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 10:46   #86
Slettet bruker
Passiv

Standard

Det er altfor lenge siden jeg har nevnt at jeg er glad i fp fant jeg ut.

Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 11:58   #87
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men det er også greit å få med seg meningen i det som står skrevet.
Hele poenget er at man leser en ting, så tenker man igjennom hva som står, og prøver å finne ut hva som blir sagt. Om du ikke skjønner det, bør du tenke at det muligens er du som er dum, ikke nødvendigvis innleggeren. Jeg forventer ikke at du forstår en innviklet differensialligning jeg velger å legge ut her, men anser deg ikke som dum av den grunn.

Ut over det så må du heller ikke glemme at dette er ett diskusjonsforum, der brukere deler av sine erfaringer.

Litt fasinert over at du mener du har monopol på hva som er korrekt virkelighetsoppfatning, hvordan man skal oppleve å ha det, og hvor lett det er å slutte med ting for deg, noe som gjør at du mener det må være sånn for alle.

Ingen er like, verken fysisk eller psykisk, om det skulle være noen tvil om det. Noen mennesker har faktisk mer annlegg for å bli avhengig av ting, og noen har mer viljestyrke enn andre, av flere årsaker (selvtillitt og selvfølelse varierer). De kan også være fysiske årsaker som gjør at man sliter med gjennomføring av planer man har, på tross av at man er veldig motivert. Konsentrasjonssvikt, stress, komplekser osv osv.

Flott at du deler av egne erfaringer! Ingen her har noe i mot det.
Det som virker rart og lite innsiktsfullt, er at du virker veldig opptatt av at din verden representerer alle andre også.

Oppfatter vi deg galt?

:diplomatisk:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 22:40   #88
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

På dette diskusjonsforumet er standarden at folk er kunnskapssøkende og etterstreber å bygge opp argumentasjonen sin basert på kilder utenfor seg selv. Det er ikke standard at man slenger frem bastante påstander basert på sine egne snevre erfaringer, for så å bli sure når noen mener at argumentasjonen ikke holder. Og jeg håper virkelig ikke at det blir standard her inne i fremtiden heller.

Hvilke forumregler mener du Smilefjes har brutt og hvorfor er det bedre å kalle mennesker dumme på pm? :nysgjerrig:

Kan du være så snill å vise meg hvor ellers i denne tråden det er diskutert med kildehenvisninger?
Så vidt jeg har lest, er det mer eller mindre trangsynte personlige erfaringer hele veien.
På dette forumet har jeg sett BÅDE diskusjoner som baseres på personlige erfaringer, og mer nyanserte diskusjoner, basert på ulike former for diskusjon.
Uansett håper ikke JEG at dette er ett forum der folk skal gå å kalle andre dumme, fordi de ikke er enige i en annens synspunkter.
Eller det er kanskje bedre mener du? Dropp personlige erfaringer, og sleng dritt til andre brukere?

Mener du det er bedre da, om jeg henviser til offisiell statistikk som viser at det forekommer vesentlig mer overvekt hos mennesker med lavere intelligens, og derav konkludere at Smilefjes er dum fordi hun er feit?
Det blir liksom bare for dumt.
Personlige erfaringer er og bør kunne være gode elementer i en diskusjon. Ellers er en diskusjon totalt unødvendig, om man alltid skal måtte diskutere andres publiserte elementer.

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 22:42   #89
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Eller nek.

Eller blærette. og dobbelt

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 22:47   #90
Skvetten
Passiv

Standard

Kan du være så snill å vise meg hvor ellers i denne tråden det er diskutert med kildehenvisninger?
Så vidt jeg har lest, er det mer eller mindre trangsynte personlige erfaringer hele veien.
På dette forumet har jeg sett BÅDE diskusjoner som baseres på personlige erfaringer, og mer nyanserte diskusjoner, basert på ulike former for diskusjon.
Uansett håper ikke JEG at dette er ett forum der folk skal gå å kalle andre dumme, fordi de ikke er enige i en annens synspunkter.
Eller det er kanskje bedre mener du? Dropp personlige erfaringer, og sleng dritt til andre brukere?

Mener du det er bedre da, om jeg henviser til offisiell statistikk som viser at det forekommer vesentlig mer overvekt hos mennesker med lavere intelligens, og derav konkludere at Smilefjes er dum fordi hun er feit?
Personlige erfaringer er og bør kunne være gode elementer i en diskusjon. Ellers er en diskusjon totalt unødvendig, om man alltid skal måtte diskutere andres publiserte elementer.

Ehem, nå er Smiljefjes langt fra feit skal jeg si deg.
Den dama er rålekker så det er kanskje på sin plass at du lar være å bruke slike karakteristikker ovenfor mennesker du ikke kjenner.

Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 22:48   #91
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Standard

Utdrag fra forumsregler i innlegg etter HP, oppdatert 10/07-07

Ved å akseptere disse reglene, forplikter du deg til å følge Kardemommeloven og bidra til en god tone og et trivelig forum. Du forplikter deg også til ikke å legge inn noen innlegg som er støtende, uanstendige, seksuelt ladede, hatske, truende eller annet som ellers er i strid med gjeldende lover.

Det å kalle noen dumme kan lett være støtende, og inviterer nå iallefalll ikke til Kardemommelov- tenking.

Gammel 18-04-09, 22:57   #92
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det stort sett lov å kalle noen andre hva som helst. Men man får som oftest motbør dersom andre reagerer på det. Både du og motpart uttaler dere ganske friskt og jeg ser ingen spesiell skjevhet mellom partene.

Ja. Og om du hadde gjort det så hadde du blitt nøye forklart forskjellen mellom korrelasjon og kausalitet.

Personlige erfaringer blir som oftest sett på som gode elementer, men om man tar frem sine egne erfaringer så er det lurt å presisere at man vet at det nettopp det det er, erfaring fra nøyaktig en person. Mange kan bli irriterte dersom det blir oppfattet sånn at en persons erfaringer skal være normgivende for andre. Det er vel kanskje sånn andre i diskusjonen her har oppfattet det sånn at du gjør.

Gammel 18-04-09, 23:17   #93
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, ikke fordi man er uenige. Men om man faktisk syns de er DUMME, så er det lov å si det, ja.

Gammel 18-04-09, 23:34   #94
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan du være så snill å vise meg hvor ellers i denne tråden det er diskutert med kildehenvisninger?.

De andre som har skrevet om egne erfaringer i denne tråden har understreket at det er nettopp egne erfaringer og ikke harde fakta de argumenterer med. På forumet generelt, om ikke nettopp i denne tråden, er det vanlig å underbygge argumentasjon med fakta og ofte kilder.

Dette skjønte jeg ikke helt hva du mente med. Det jeg reagerte på var at du kom drassende med påpeking om forumetikette og forumregler som motsvar til Smilefjes. Forumreglene på FP er ganske liberale og ingen har, såvidt jeg vet, noensinne blitt oppfordret til å ta noe som helst på pm.

I en diskusjon om avhengighet bør man være forsiktig med å legge frem bastante argumenter basert på egne erfaringer. Slikt oppleves svært forskjellig fra person til person.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 23:37   #95
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utdrag fra forumsregler i innlegg etter HP, oppdatert 10/07-07

Ved å akseptere disse reglene, forplikter du deg til å følge Kardemommeloven og bidra til en god tone og et trivelig forum. Du forplikter deg også til ikke å legge inn noen innlegg som er støtende, uanstendige, seksuelt ladede, hatske, truende eller annet som ellers er i strid med gjeldende lover.

Det å kalle noen dumme kan lett være støtende, og inviterer nå iallefalll ikke til Kardemommelov- tenking.

Det er en vurderingssak, og i stedet for å tolke forumreglene etter eget forgodtbefinnende kan jeg anbefale å gå veien om å innrapportere innlegg du finner støtende og la forumledelsen avgjøre om det er innenfor grensen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-09, 23:39   #96
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vil gjerne be om unnskyldning for at jeg kalte deg dum Dååris. Jeg innser at jeg traff deg slik at du opplevde det som veldig vondt. Og jeg anser deg som såpass over streken nå at jeg vil be om at du gir deg. Jeg har allerede beklaget at jeg ikke forsøker å se om du mener noe annet enn det du skriver - nå beklager jeg at du ble lei deg.

Svar med sitat
Gammel 19-04-09, 00:45   #97
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg vil gjerne be om unnskyldning for at jeg kalte deg dum Dååris. Jeg innser at jeg traff deg slik at du opplevde det som veldig vondt. Og jeg anser deg som såpass over streken nå at jeg vil be om at du gir deg. Jeg har allerede beklaget at jeg ikke forsøker å se om du mener noe annet enn det du skriver - nå beklager jeg at du ble lei deg.

Ingen fare kjære, jeg er ikke lei meg, det går bra.
Jeg bare synes ikke det passer seg på ett forum å gå på person på den måten du gikk, iallefall ikke så lenge du ikke kjenner personen godt nok til å vite at det er ok.
Om du følte jeg gikk over streken så beklager jeg det, og vil samtidig påpeke at det aldri var hensikten min å gjøre det heller. Jeg beklager at jeg ikke fikk frem mitt poeng til alle, og skal jobbe hardere for å være 100% klar fra nå av. Ok?

Gammel 19-04-09, 00:52   #98
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

De andre som har skrevet om egne erfaringer i denne tråden har understreket at det er nettopp egne erfaringer og ikke harde fakta de argumenterer med. På forumet generelt, om ikke nettopp i denne tråden, er det vanlig å underbygge argumentasjon med fakta og ofte kilder.

Dette skjønte jeg ikke helt hva du mente med. Det jeg reagerte på var at du kom drassende med påpeking om forumetikette og forumregler som motsvar til Smilefjes. Forumreglene på FP er ganske liberale og ingen har, såvidt jeg vet, noensinne blitt oppfordret til å ta noe som helst på pm.

I en diskusjon om avhengighet bør man være forsiktig med å legge frem bastante argumenter basert på egne erfaringer. Slikt oppleves svært forskjellig fra person til person.

Jeg synes nå å huske at jeg skrev at jeg mener da....
Jeg tar det også sm en selvfølge at mennesker her forstår at man prater generelt, og ikke om hvert enkelt tilfelle. De som fulgte hele tråden så vel også fra tidligere innlegg at jeg ikke mener at overvektige mennesker nødvendigvis er skyld i overvekten selv, jeg har egentlig hele veien argumentert for det motsatte, men avsluttet med å si at mange mennesker bruker "dårlig viljestyrke" som et argument for å slippe å jobbe for en ting. Jeg sier mange, ikke alle. Jeg sa også at jeg opplever dette selv, ved at jeg ikke vil sterkt nok en ting, mitt eksempel var sjokolade, og derfor ikke klarer det. Man kan si hva man vil, men det er ikke KUN jeg som mener, de fleste er vel enige om at det er mye lettere å gjennomføre tiltak om man er skikkeligmotivert.
Og JA, jeg kan se at hvert og ett av argumentene mine kan tolkes på veldig mange måter, om man velger å ta dem ut av sammenheng, eller på annen måte dissikere innholdet, om man føler at det er ett poeng ( henviser ikke til smilefjes her)

Gammel 19-04-09, 22:59   #99
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sånn går no dagen.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-09, 09:16   #100
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Det er da ikke nytt,er så lei av det som står i avisen xxxxxxx kan man få kreft av eller
xxxxxx ødelgger tennene dine,store oppslag å det kan vere farlig og sånn må du ikke gjøre.

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.