|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#10 |
|
Borte
|
Sv: Lettbrus kan føre til diabetes (db.no)
De andre som har skrevet om egne erfaringer i denne tråden har understreket at det er nettopp egne erfaringer og ikke harde fakta de argumenterer med. På forumet generelt, om ikke nettopp i denne tråden, er det vanlig å underbygge argumentasjon med fakta og ofte kilder.
Dette skjønte jeg ikke helt hva du mente med. Det jeg reagerte på var at du kom drassende med påpeking om forumetikette og forumregler som motsvar til Smilefjes. Forumreglene på FP er ganske liberale og ingen har, såvidt jeg vet, noensinne blitt oppfordret til å ta noe som helst på pm.
I en diskusjon om avhengighet bør man være forsiktig med å legge frem bastante argumenter basert på egne erfaringer. Slikt oppleves svært forskjellig fra person til person.
|
|
|