Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Folks forhold til banning i dag

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-09, 17:15   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Jeg får derfor lyst å dra frem Bertrand Russels forestilling om "den himmelske tekanne". Altså, la oss si at jeg påstod det finnes en flyvende tekanne i porselen et sted mellom jorda og mars, altfor liten til å oppdages av noe teleskop. Ingen kan bevise at jeg tar feil. Og fordi den ikke kan motbevises, kan jeg si at det er uakseptabelt at folk tviler på dens eksistens. De fleste vil selvfølgelig si at jeg snakker tull- med rette.

Hehe, genialt, egentlig. Men en ting er jo at EN person kommer med en slik påstand. En annen ting er når en halv jordklode og vel så det tror på denne tekannen og tilber den. Noen tror kanskje det er et eggeglass mens andre tror det er en karaffel, men alle disse er overbevist om at denne kannen/glasset svever der ute. Noen påstår også å ha sett det og hatt kontakt med det. DA kan man begynne å lure litt på om over halve jordkloden er spinn hakkende galne, eller om det muligens kan finnes en tekanne der oppe et sted.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:40.