Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 13:14   #11
Kråka

Kråka sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg har fått vite (via et "rødt utslett" ) at Kråka er helt uenig i det jeg skrev over her. Men hvorfor du er uenig, er jammen ikke enkelt å finne ut av.

Det er altså personlige grunner som gjør at du ikke vil vaksinere barna dine med MMR, men trippelvaksinen har de fått, selv om du egentlig er imot all vaksinering (siden du er uenig i det jeg skrev over)? Du er dessuten ikke redd meslinger, for det hadde du som barn og ble ikke særlig syk selv.

Ser du ikke at det er vanskelig å ta det du skriver alvorlig? At du ikke vil at barna dine skal få MMR-vaksinen, kan jeg jo forstå, siden flere i helsevesenet har rådet deg fra dette. Som andre sier, ville jeg (som forelder) ha sjekket dette på nytt, hvis de som har gitt deg rådene ikke er eksperter på feltet. At du i tillegg er mot all vaksinering og mener at meslinger ikke er farlig, er komplett uforståelig for meg, og det synes jeg du bør forklare bedre. Det kan du gjøre uten å bli personlig.

Det er visst veldig tungt å svelge å få et rødt utslett. Du er ikke alene om det som nesten får sjokk fordi de får utslett. Dere skulle sett listen min da. Jeg tåler utslett og jeg driver ikke med sutreputre.

Jeg er uenig med at du skrev at det er egoistisk å velge ikkevaksinering av friske barn. Jeg er så generøs og god at jeg respekterer begge grupper. Jeg kaller ikke dere for idioter selv om dere vaksinerer.

Jeg vil kalle en overlege på hudpoliklinikken for veldig intelligent og klok, så jeg hører mer på han enn dere i hvert fall.

Kråka er ikke aktiv  

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:32.