Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Opprinnelig lagt inn av Embs, her.
tutta: Forstår du ikke at du er med på å sette andre barns liv i fare - i tillegg til dine egne?! Du skal være glad for at ikke barna dine har blitt alvorlig syke. Jeg vet om en antivaksinefanatiker som nå må leve med at begge barna - i tillegg til lange og vonde sykehusopphold - har store sjanser for alvorlige følgesykdommer, fordi h*n som forelder ikke fikk vaksinert dem og de ble smittet med en alvorlig sykdom da de var på utenlandsopphold. Det var ren flask som gjorde at denne familien ikke smittet flere. Denne personens valg kunne drept. Forstår du ikke det?
Jeg blir så utrolig provosert!
Vi er bare utrolig uenige. Og det er greit. Jeg mener at barnesykdommer ikke er farlige. Vet ikke hvor mange ganger jeg skal gjenta meg selv???
Kjempe trist at dette har skjedd med venner av deg.Skjønner det er frustrerende for deg å sitte utenfor å tenke at hvis de var vaksinerete ville dette aldri skjedd. Det har du ingen garanti for at det ville vært tilfelle. Du skriver ikke hvilken sykdom din venn fikk.
Igjen,hvis man velger å ikke vaksinere må man ha et alternativ og vi bruker homeopati. Vet om mange som ikke er vaksinert som har reist verden rundt og tatt homeopati mot visse type sykdommer profelaktisk.
|