Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

De som ikke vaksinerer barna er ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 07:51   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...

Opprinnelig lagt inn av Kråka, her.

Jeg har ikke nevnt mine motargumenter en gang, så kom ikke her. Som sagt skrev jeg det meste på et annet forum, så det får holde.
På fp har jeg bare skrevet at mine ikke fikk MMR- vaksinen grunnet mange årsaker som er snakket og vurdert sammen med overleger og helsesøster.

Med all respekt å melde, du kan da vitterlig ikke forvente at vi som er medlemmer på FP går inn på et annet forum for å finne ut hva din egentlige argumentasjon er? Hvis du gjør det så håper jeg du revurderer den ikke så veldig strålende ideen. Respekter at du er på FP og diskuterer nå! Og hvis du vil slippe motbør så anbefaler jeg at du begynner å argumentere skikkelig for deg, i stedet for å slenge ut håpløse liksomargumenter, påstander du ikke kan dokumentere, for så å sutre-putre over at vi ikke forstår deg. Det er sjelden jeg får lyst til å slenge på en dånesmiley i skikkelige diskusjoner, men denne gangen gjør jeg det.

Emneord
vaksinasjonskonspirasjon

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:24.