Sv: Takk for meg
Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.
Jeg er enig, men kanskje ikke med deg? Jeg synes flere (eller mange av de) som ikke vet hva det snakkes om/eller bare gir generelt beng, oppfører seg helt forkastelig. Vi snakker himling, "get over it"-kommentarer og andre spydige og nedlatende kommentarer i et forsøk på å legge munnkurv på partene. Er saken uinteressante og your mind made up, så finn på noe annet da. Jeg skjønner mer enn nok behovet for å "få det ut" :btdt:.
Jeg synes det er trist alt det som skjer nå, men er man ikke med på notene eller vet hva det dreier seg om, ser jeg virkelig ikke poenget med å forsøple tråden med alle disse nedlatende og bastante meningene om hva andre skal og ikke skal føle, bør eller ikke bør gjøre. :skjønnerikkepoenget:
Jeg hadde tenkt å holde meg unna denne tråden men klarte visst ikke å la være. 
Jeg synes at vi som ikke aner hva denne konflikten går i annet enn HPs oppklarende innlegg og de subtile hintene som gis i tråd etter tråd her også må få lov å si hva vi mener, vi er faktiske medlemmer av dette forumet vi også.
For meg som er helt blank på forhistorien her fremstår den utmeldte og hennes støttegruppe som et gjeng med dramatiske fjortiser som stadig drar frem dette for å holde det varmt og paranoiaen godt i livet, og det forsurer og forøpler forumet, og har gjort det i flere uker.
Når det himles litt og sies at get over it tror jeg det handler om at vi vil ha et velfungerende forum tilbake, ikke en fattig kopi av 7. trinn på en ungdomsskole.
Siden forumet har folk som driver det og da faktisk setter regler og standarder foreslår jeg at man enten lever med det eller bestemmer seg for at man ikke gjør det, men er voksen nok til å la de tusenvis av forumbrukerne som vil ha ro og orden igjen faktisk få det, og slutter med denne tilbakevendende opphausingen.
|