Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Takk for meg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-12, 21:02   #341
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Takk for meg

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Det er faktisk ikke bare et forum for mange her, fordi de har utlevert mye om seg selv, bidratt masse i forhold til andre og knyttet tette vennskap/relasjoner. Det er følelser i bilde, ikke bare forumprat om mekking av bil liksom.

Ja, og jeg er en av dem.

Men jeg er fortsatt veldig klar over at data man legger igjen på internett er en helt annen ting enn noe man forteller en venninne face to face. Og det å lage så masse drama som enkelte gjør, blir jo bare latterlig. Hva er poenget med det da? Vise hvem man virkelig er? Må vi ha et eget underfora for dramaqueens?

Jeg vet lite om hvem, hva og hvor i denne saken, men jeg vet at den dagen jeg skulle komme dit selv at jeg ikke ville mer, så hadde jeg ikke giddet bruke tid på å gjøre livet surt for alle de andre brukerene. Hva ER poenget. Man bare driter seg ut.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:03   #342
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg synes faktisk det er litt ubehagelig at ting jeg skriver på M1 eller M2 kan leses av en modde for deretter å deles med noen som ikke har tilgang dit.
Selvsagt gjelder det også når en vanlig bruker gjør det, men overtrampet føles sterkere om en modde gjør det.
Ikke dermed sagt at de har gjort det, men ut fra hva Drammeprinsen skriver har det skjedd og Maverick skriver etter hva jeg forstår at det har hent henne også.

Gammel 12-11-12, 21:04   #343
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Drammeprinsen, her.

Nei, det visste hun ikke.

Jo, det gjorde hun, fordi alle vi andre visste det, lenge før det skjedde. I mitt hode var det noe slikt som flere uker, hukommelsen min kan være litt selektiv når det gjelder tid, jeg kan ta feil, men det er i hvert fall snakk om et mye lenger tidsrom enn 24 timer. Det ble nevnt om og om igjen, flere steder, i mange tråder og aldri noensinne av andre enn vedkommende selv. Med unntak av de få stedene ledelsen bekreftet at dette var en reell mulighet.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:05   #344
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Ja, og jeg er en av dem.

Men jeg er fortsatt veldig klar over at data man legger igjen på internett er en helt annen ting enn noe man forteller en venninne face to face. Og det å lage så masse drama som enkelte gjør, blir jo bare latterlig. Hva er poenget med det da? Vise hvem man virkelig er? Må vi ha et eget underfora for dramaqueens?

Jeg vet lite om hvem, hva og hvor i denne saken, men jeg vet at den dagen jeg skulle komme dit selv at jeg ikke ville mer, så hadde jeg ikke giddet bruke tid på å gjøre livet surt for alle de andre brukerene. Hva ER poenget. Man bare driter seg ut.

Det er vel stor forskjell på å ikke ville mer og på å bli kastet ut. Om det som sies nå stemmer, så skjønner jeg godt hvorfor man vil slette innleggene sine her.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:08   #345
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mobbingen og hetsingen er det virkelig ikke forumledelsen som har stått for her. Dette gjør meg kvalm.

Jeg er enig, men kanskje ikke med deg? Jeg synes flere (eller mange av de) som ikke vet hva det snakkes om/eller bare gir generelt beng, oppfører seg helt forkastelig. Vi snakker himling, "get over it"-kommentarer og andre spydige og nedlatende kommentarer i et forsøk på å legge munnkurv på partene. Er saken uinteressante og your mind made up, så finn på noe annet da. Jeg skjønner mer enn nok behovet for å "få det ut" :btdt:.

Jeg synes det er trist alt det som skjer nå, men er man ikke med på notene eller vet hva det dreier seg om, ser jeg virkelig ikke poenget med å forsøple tråden med alle disse nedlatende og bastante meningene om hva andre skal og ikke skal føle, bør eller ikke bør gjøre. :skjønnerikkepoenget:

Gammel 12-11-12, 21:08   #346
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes du det er greit at moderatorer sprer fortrolig informasjon og at forumledelsen ikke har noen problemer med dette? Synes du videre det er greit at den som varsler om uregelmessigheter som dette skal mistenkeliggjøres, hetses og mobbes ut?

Synes du det er greit at en ansatt i et firma forteller negative ting om en kollega eller kunde til en haug med kjente og ukjente på nett?

Gammel 12-11-12, 21:09   #347
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg synes faktisk det er litt ubehagelig at ting jeg skriver på M1 eller M2 kan leses av en modde for deretter å deles med noen som ikke har tilgang dit.
Selvsagt gjelder det også når en vanlig bruker gjør det, men overtrampet føles sterkere om en modde gjør det.
Ikke dermed sagt at de har gjort det, men ut fra hva Drammeprinsen skriver har det skjedd og Maverick skriver etter hva jeg forstår at det har hent henne også.

Dette er årsaken til at jeg kuttet ut bloggen min. Jeg vet at jeg ikke har mulighet til å begrense tilgang som jeg vil og at ting jeg deler i praksis kan diskuteres på bakrommet. Mitt tips: Del dine innerste tanker et annet sted. Dette bør være grunnregel 1, på nett. Du kjenner ikke ditt publikum.

Hilsen Paranoid

PS. Jeg har ikke noen mistro til ledelsen eller moderatorene her, men jeg fikk meg et lite "aha" med bloggordningen og tilgang.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:10   #348
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg er enig, men kanskje ikke med deg? Jeg synes flere (eller mange av de) som ikke vet hva det snakkes om/eller bare gir generelt beng, oppfører seg helt forkastelig. Vi snakker himling, "get over it"-kommentarer og andre spydige og nedlatende kommentarer i et forsøk på å legge munnkurv på partene. Er saken uinteressante og your mind made up, så finn på noe annet da. Jeg skjønner mer enn nok behovet for å "få det ut" :btdt:.

Jeg synes det er trist alt det som skjer nå, men er man ikke med på notene eller vet hva det dreier seg om, ser jeg virkelig ikke poenget med å forsøple tråden med alle disse nedlatende og bastante meningene om hva andre skal og ikke skal føle, bør eller ikke bør gjøre. :skjønnerikkepoenget:

Fikk ikke gitt deg grønn prikk, så da får du en her isteden.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:10   #349
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Tilogmed jeg leste at ut.bruker skrev at hun måtte passe seg eller så ble hun utestengt. Hun hadde bla to valg. Skjerpe seg eller provosere og slette innlegg. Hun skjønte jo konsekvensene av hva hun gjorde. Laget hun ikke en tråd om hvordan hun kunne slette tråder? Hadde hun bare latt være å skrive samtidig hadde hun rekket det!

Sist redigert av -Nj- : 12-11-12 kl 21:32.
-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:11   #350
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forumledelsens oppfatning av saken kan dere fortsatt lese her. Det har ikke endret seg. Vi er ikke enige i påstanden om at en modde skal ha misbrukt sine moderatorrettigheter. Vi kommer overhodet ingen vei med denne diskusjonen her. Jeg vil oppfordre alle, både Drammeprinsen og andre, til å slutte å diskutere aspekter ved den utestengte brukeren. Å tro at dette kan føre til noen konstruktiv debatt, er å tro på julenissen.

Toffskij, moderator

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:12   #351
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Da leser du meg svært feil.

Om jeg har blitt slarvet om eller ei gir jeg fullstendig beng i. Det er vel strengt tatt noe jeg forventer. ( ) Og jeg legger ikke ut informasjon, selv ikke på lukkede fora, selv om jeg er svært åpen ang. noen ting, som jeg har noen som helst problemer med å stå for om det kommer på førstesiden av VG.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:13   #352
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

14 gjester, faktisk.

Note er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:13   #353
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er vel bare litt lei dette temaet. 90 % av oss aner ikke hva det snakkes om, så hva kan man forvente?

Men mitt bidrag burde vel være å ikke gidde kommentere, så får vel kanskje bare fortsette med det, selv om jeg sprakk litt nå. :lei:

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:14   #354
-Nj-
-Holy macaroni-

-Nj- sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

14 gjester, faktisk.

(62 medlemmer 17 gjester)

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:17   #355
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Da leser du meg svært feil.

Om jeg har blitt slarvet om eller ei gir jeg fullstendig beng i. Det er vel strengt tatt noe jeg forventer. ( ) Og jeg legger ikke ut informasjon, selv ikke på lukkede fora, selv om jeg er svært åpen ang. noen ting, som jeg har noen som helst problemer med å stå for om det kommer på førstesiden av VG.

Da beklager jeg den missforståelsen.
Det meste jeg har skrevet bryr jeg meg ikke om at det blir slarvet om, men enkelte ting ikke.

Gammel 12-11-12, 21:27   #356
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Siste innlegg fra meg på dette forumet ever (ja, jeg vet jeg har sagt takk for meg, men jeg har ryddet, men nå byr det meg imot å være her) : Det er lett å drive med hersketeknikker når man sitter som en gjeng superbrukere. Det har vært brukt mye tid og krefter på å bedrive karakterdrap på den utestengte brukeren. Det har blitt brukt latterliggjøring, hinting og nedlatende karakteristikker fra forumledelsens side. Det er med nedlatende mine gjort rede for bilder som brukeren har lagt igjen. Det har vært brukt en forumledelsesjustis jeg faen ikke trodde var mulig fra folk jeg alltid har oppfattet som oppegående og smarte mennesker (Ikke Skilpadda, du har vært forholdsvis saklig). Dette har fra forumledelsens side gått langt over streken for hva jeg anser som normal anstendig oppførsel.

Jeg forstår det sånn at dere som "kom med Mayflower" føler dere hevet et godt stykke over bermen her inne. Jeg ser dette og noterer meg at det er sånn. Jeg anmoder herved om at Admin fjerner meg som bruker ASAP. Jeg kommer til å bruke tiden til dette skjer til å slette hvert jævla innlegg jeg noensinne har lagt igjen her. Dette gjør jeg til opplysning kun for å ødelegge tråder, og gjøre googletreffene dårligere.

Hvilket forum er det du har lest, egentlig?!

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:40   #357
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har visstnok bare skjedd denne ene gangen, men burde man ikke uansett prøve å få klarhet i hva som har skjedd og hva forumledelsen synes er greit og ikke med hensyn til moderatorers spredning av fortrolig informasjon?

Dersom man statuerer et eksempel med å kaste ut en bruker på livstid når vedkommende tar opp et overtramp for ledelsens side såmkan det godt hende det går en stund før nestemann blir kastet ut, ja. Da holder man heller kjeft og lever med den uretten som begås her inne. Jeg synes det er rart at så mange synes det er greit ...

Siden du har valgt å sitere meg, så kan jeg svare. Jeg mener at forumledelsen har gjort rede for hvordan de forholder seg til fortrolige opplysninger de har tilgang til på en måte jeg finner tillitvekkende. Jeg synes det er dårlig gjort å fortsette å piske opp stemningen slik det gjøres nå.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:41   #358
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Jeg forstaar veldig godt at brukeren som ble utestengt ble utestengt.
Jeg har ingen protester mot, eller problemer med, dette.

Jeg synes det er vel mye drama om sletting. Har man skrevet det paa internett er det publisert, dette skulle man ha tenkt paa foer. Men det er fint at man kan slette innlegg og traader med spesielt personlig innhold i for eksempel M2. Slette alt? Nei, saa interessant er ingen at noen gidder aa seoeke det opp. Saa get over it.

Men jeg er likevel irritert paa forumledelsen for ikke aa ha tatt alvorlig meldingene om at en moderator er saa lemfeldig med sladrekjeften sin at hun aapenbart ikke egner seg for et forum hvor man oensker at folk skal dele personlige ting. Derfor skjoenner jeg at folk gaar.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 21:58   #359
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det at vedkommende har tråkket over grenser gang på gang kom som en overraskelse på den utestengte brukeren. Forumledelsens oppfatning av hva som har skjedd i denne saken og hva de gir uttrykk for representerer ikke alltid de faktiske forhold.

Den utestengte brukeren har, etter eget utsagn, vært i en lignende situasjon på et annet forum tidligere, og burde kanskje tenkt seg om ang. hva en deler, hva en sletter, kan en slette osv? Hun har til og med kontaktet datatilsynet om saken:

Opprinnelig lagt inn av Utmeldt

Jeg har som man kanskje skjønner en diskusjon om dette og i det tilfellet kan man ikke få opphøre å være medlem, og ingen innlegg kan noengang editeres etter at de er sendt. Ei heller slettes e.a. Jeg tenker at det er litt dumt, men det er ikke helt enkelt å tenke ut hvor man kan klage

Opprinnelig lagt inn av Utmeldt

Men moralsk sett mener jeg vel at om man utestenges fra et forum så bør man kunne kreve personlige opplysninger om seg selv slettet, og at innleggene slettes eller anonymiseres? Det blir jo vanskelig hvis feks en debatt om en som er utestengt et sted fortsetter å rase uten at denne kan få svare for seg?

Alt hentet fra denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...ger+nettsteder

007 er ikke aktiv  
Gammel 12-11-12, 22:02   #360
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Herregud. Skjer dette virkelig? Har det utestengte brukeren sendt inn ektemannen sin for å fortsette krangelen? For å fortsette de samme gamle visenen? Ærlig talt, hva godt kan dette bringe, annet enn å desperat prøve å holde ved like konflikten selv om man selv er ute?

Kraist!

Og Drammeprisen: til og med JEG har fått med meg at brukeren hang i enn tynn tråd en god stund før det skjedde. Og den informasjonen sto hun selv for.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.