|
|
#341 |
|
Pauset
|
Sv: Takk for meg
Ja, og jeg er en av dem. |
|
|
|
|
#342 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Takk for megJeg synes faktisk det er litt ubehagelig at ting jeg skriver på M1 eller M2 kan leses av en modde for deretter å deles med noen som ikke har tilgang dit.
|
|
#343 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jo, det gjorde hun, fordi alle vi andre visste det, lenge før det skjedde. I mitt hode var det noe slikt som flere uker, hukommelsen min kan være litt selektiv når det gjelder tid, jeg kan ta feil, men det er i hvert fall snakk om et mye lenger tidsrom enn 24 timer. Det ble nevnt om og om igjen, flere steder, i mange tråder og aldri noensinne av andre enn vedkommende selv. Med unntak av de få stedene ledelsen bekreftet at dette var en reell mulighet.
|
|
|
#344 |
|
Drømmer
|
Det er vel stor forskjell på å ikke ville mer og på å bli kastet ut. Om det som sies nå stemmer, så skjønner jeg godt hvorfor man vil slette innleggene sine her. |
|
|
|
|
#345 |
|
Ringskrømt
|
Jeg er enig, men kanskje ikke med deg? Jeg synes flere (eller mange av de) som ikke vet hva det snakkes om/eller bare gir generelt beng, oppfører seg helt forkastelig. Vi snakker himling, "get over it"-kommentarer og andre spydige og nedlatende kommentarer i et forsøk på å legge munnkurv på partene. Er saken uinteressante og your mind made up, så finn på noe annet da. Jeg skjønner mer enn nok behovet for å "få det ut" :btdt:.
|
|
#346 |
|
This is normal!
|
Synes du det er greit at en ansatt i et firma forteller negative ting om en kollega eller kunde til en haug med kjente og ukjente på nett?
|
|
|
#347 |
|
Pauset
|
Dette er årsaken til at jeg kuttet ut bloggen min. Jeg vet at jeg ikke har mulighet til å begrense tilgang som jeg vil og at ting jeg deler i praksis kan diskuteres på bakrommet. Mitt tips: Del dine innerste tanker et annet sted. Dette bør være grunnregel 1, på nett. Du kjenner ikke ditt publikum. |
|
|
|
|
#348 |
|
Drømmer
|
Fikk ikke gitt deg grønn prikk, så da får du en her isteden. |
|
|
|
|
#349 |
|
-Holy macaroni-
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megTilogmed jeg leste at ut.bruker skrev at hun måtte passe seg eller så ble hun utestengt. Hun hadde bla to valg. Skjerpe seg eller provosere og slette innlegg. Hun skjønte jo konsekvensene av hva hun gjorde. Laget hun ikke en tråd om hvordan hun kunne slette tråder? Hadde hun bare latt være å skrive samtidig hadde hun rekket det!
2000 og okt. 2010 Sist redigert av -Nj- : 12-11-12 kl 21:32. |
|
|
|
|
#350 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megForumledelsens oppfatning av saken kan dere fortsatt lese her. Det har ikke endret seg. Vi er ikke enige i påstanden om at en modde skal ha misbrukt sine moderatorrettigheter. Vi kommer overhodet ingen vei med denne diskusjonen her. Jeg vil oppfordre alle, både Drammeprinsen og andre, til å slutte å diskutere aspekter ved den utestengte brukeren. Å tro at dette kan føre til noen konstruktiv debatt, er å tro på julenissen.
|
|
#351 |
|
|
Da leser du meg svært feil. |
|
|
|
|
#352 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for meg14 gjester, faktisk. |
|
|
|
|
#353 |
|
Pauset
|
Er vel bare litt lei dette temaet. 90 % av oss aner ikke hva det snakkes om, så hva kan man forvente? |
|
|
|
|
#355 |
|
er grønn og fin.
|
Da beklager jeg den missforståelsen.
|
|
#356 |
|
etterpåklokest
|
Hvilket forum er det du har lest, egentlig?! |
|
|
|
|
#357 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Siden du har valgt å sitere meg, så kan jeg svare. Jeg mener at forumledelsen har gjort rede for hvordan de forholder seg til fortrolige opplysninger de har tilgang til på en måte jeg finner tillitvekkende. Jeg synes det er dårlig gjort å fortsette å piske opp stemningen slik det gjøres nå.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#358 |
|
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megJeg forstaar veldig godt at brukeren som ble utestengt ble utestengt.
|
|
|
#359 |
|
© All rights reserved
|
Den utestengte brukeren har, etter eget utsagn, vært i en lignende situasjon på et annet forum tidligere, og burde kanskje tenkt seg om ang. hva en deler, hva en sletter, kan en slette osv? Hun har til og med kontaktet datatilsynet om saken:
Alt hentet fra denne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...ger+nettsteder |
|
|
|
|
#360 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for megHerregud. Skjer dette virkelig? Har det utestengte brukeren sendt inn ektemannen sin for å fortsette krangelen? For å fortsette de samme gamle visenen? Ærlig talt, hva godt kan dette bringe, annet enn å desperat prøve å holde ved like konflikten selv om man selv er ute?
![]() |
|
|