|
|
#321 |
|
Passiv
|
Sv: Takk for meg
Er du sikker på dette? Er det ikke en innstilling der inne et sted hvor det bare er å krysse av et sted eller to? |
|
|
#323 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo det gjorde hun. Hun skrev selv i flere innlegg at hun var advart og at utestengelse kunne skje.
|
|
#324 |
|
Nå også i farger
Sv: Takk for megJeg lurer litt, er det slik å forstå at forumledelsen avkrefter at informasjon om brukere har blitt spredd her inne på FP, men at de ikke kan utelukke/benekte at informasjonen har blitt gitt privat og dermed ville ikke forumledelsen blande seg? |
|
|
|
|
#325 |
|
|
Karakterdrap? Virkelig? |
|
|
|
|
#326 |
|
Passiv
|
Hvis en mellomleder bryter reglene, og sjefen driter i at det er brutt noen regler og heller ber varsleren dra til helvete, så ja ... da kan varsleren slenge dritt i kantina. |
|
|
#327 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Seriøst? Dette blir for dumt. |
|
|
|
|
#328 |
|
Pauset
|
|
|
|
|
|
#329 |
|
Hertuginne
|
Eh, ja, selvsagt er jeg sikker på det! Skal jeg slette en brukers innlegg må jeg for det første søke opp denne brukerens innlegg, så må jeg krysse av for hvert enkelt innlegg som skal slettes og så gjennomføre slettingen. Siden jeg ikke har lov til å søke opp mer enn et visst antall innlegg om gangen må jeg sette opp flere søk etter hverandre og jeg får ikke slette mer enn 200 innlegg i slengen. I tillegg til å være i mot forumets slettepolicy, som jeg er rimelig sikker på at denne brukeren har visst om hele tiden, så er det også en rimelig tidkrevende jobb, som i hvert fall jeg har ingen planer om å gjøre. Og nei, det er ikke bare å sette opp en SQL-spørring eller hva det nå heter opp mot basen fordi jeg ikke har rettigheter til å gjøre akkurat det.
|
|
#330 |
|
Passiv
|
Det kan i høyeste grad diskuteres. Og 24 timers frist er, som nevnt her flere ganger allerede, en litt kort frist eller hva? |
|
|
#331 |
|
Nå også i farger
Det er faktisk ikke bare et forum for mange her, fordi de har utlevert mye om seg selv, bidratt masse i forhold til andre og knyttet tette vennskap/relasjoner. Det er følelser i bilde, ikke bare forumprat om mekking av bil liksom. |
|
|
|
|
#332 |
|
Passiv
|
Det har visstnok bare skjedd denne ene gangen, men burde man ikke uansett prøve å få klarhet i hva som har skjedd og hva forumledelsen synes er greit og ikke med hensyn til moderatorers spredning av fortrolig informasjon? |
|
|
#334 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Takk for megJeg er dypt fasinert over at noen greier å hause seg opp så vanvittig over diskusjoner og deltakelse på et stort nettforum. Jeg er her mye, og disse paranoid-svartmaling-greiene har jeg aldri lagt merke til, på det jeg har tilgang til (ikke blogger). Jeg syns man er greie mot hverandre her, og rettferdige.
|
|
#335 |
|
Leser
|
Ja, jeg vet jo hvordan jeg sletter og stenger tråder. Jeg blir veldig forvirret av å diskutere med deg, fordi du hevder du vet mer enn meg om de tingene som faktisk jeg har innsyn på.
|
|
#336 |
|
This is normal!
|
Dette er tull altså. Vi er mange som har prøvd å forholde oss saklige til kjernen i dette. Har en moderator lekket opplysninger som h*n har fått som moderator? Svaret er så vidt jeg kan skjønne: Nei, det er ikke bevist. Jeg prøvde å stille konkrete spørsmål til brukeren da hun var her, men fikk nesten ingen skikkelige svar.
|
|
|
#337 |
|
saftig
|
Det bør vel være lang nok frist til å kunne følge reglene, eller? Når ble hun forresten utestengt?
|
|
#338 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Jeg vet ikke nok om denne saken til å gjøre meg opp en mening. Men jeg synes det er kjempesynd at hun er ute. Jeg tror ikke jeg er alene om å ikke vite nok til å ikke kunne velge side. |
|
|
|
|
#339 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megDrammeprinsen, det du sier er ikke sant, og det du driver med, er destruktiv spamming.
|
|
#340 |
|
Passiv
|
|
![]() |
|
|