|
|
#361 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Takk for meg
Om det han ikke sier er sant, noe jeg ikke aner. |
|
|
|
|
#362 |
|
Er frisk!
|
Sv: Takk for megNå synes jeg vi skal ta oss sammen og slutte å snakke dritt om en bruker vi har vært på forum med i mange år. Hun var privat av seg, hun har delt mye mer enn man skulle ha trodd her på forum og har nok vært ekstra var på om det ble misbrukt - men hun har vært høyt respektert i mange år. Dette er helt sikkert ikke lett for henne, og vi som er igjen bør huske alle de gode tingene denne brukeren har bidratt med og ikke bare huske den ugreie exiten.
|
|
|
#364 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Det synes ikke jeg. All den tid Drammeprinsen fortsetter som talerøret.
|
|
#365 |
|
kamerat
|
Sv: Takk for megJeg vil gjerne gjenta oppfordringen om å slutte å diskutere den utestengte brukeren. Uansett standpunkt, parti, side, skyttergrav, whatever.
|
|
#366 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hva legger du til grunn for dette? |
|
|
|
|
#367 |
|
Elsker gamlis- godis
Ok.
|
|
#368 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Takk for megPoenget her er vel at det er ingen av moderatorene med moderatorhatten på har sittet og diskutert sensitive opplysninger de har tilegnet seg som moderatorer. Poenget her er at folk treffes. Folk snakker. Folk drikker kaffe hos hverandre. Folk fester sammen. Er det noen på dette forumet som med hånden på hjertet kan si at de aldri har diskutert noe som har foregått på forumet med andre medforumister på privaten?
|
|
#369 |
|
Rockesøster
|
Jeg hadde tenkt å holde meg unna denne tråden men klarte visst ikke å la være. |
|
|
|
|
#370 |
|
Snikende tiger
|
Sv: Takk for megPresiserer: Er det noen på dette forumet som med hånden på hjertet kan si at de aldri har diskutert noe som har foregått på forumet med andre medforumister på privaten - all den tid de har omgåttes medforumister på privaten?
|
|
#371 |
|
Pauset
Hvorfor er dette å "ødelegge forumet". |
|
|
|
|
#372 |
|
Vaklende
|
Jeg vet ikke om jeg orker å forklare via den lille htc-en min. Det er vanskelig å få sammenhenger frem, og omstendelig å skrive, for ikke å snakke om umulig å få sjekket hva man selv poster ved mer enn en setning. |
|
|
|
|
#373 |
|
Ferdiglada
Sv: Takk for megGodt sagt, Nextlife! Det som skjer her no er jo at gammalt grums blir dratt opp igjen av ektemenn og støtteapparat. Kan ikkje dokke berre respektere at vi som er her har tillit til forumleiinga og kjem til å bli her? Vi orke ikkje høyre meir gnål så tei tåta!
|
|
|
#374 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Takk for megJeg må le
|
|
#375 |
|
maler
|
Jeg siterer deg litt urettmessig nå, men du beveger deg innpå noe jeg har tenkt litt på, men slitt med å formulere. For mange som har vært lenge på fp er dette en litt fremmed tankegang tror jeg. FP har vært et forum med internjustis og hvor man knaptnok har husket hvem som er moderatorer og ikke. Plutselig har man en situasjon der den store hopen ikke skjønner hva som skjer og ledelsen står sammen som en samlet ledergruppe som ikke kan eller vil dele alt med resten. Det er en uvant situasjon.
|
|
#376 |
|
Pauset
Snakk for deg selv, jeg har ikke blind tillit til noen. HPs tråd forvirret meg om mulig mere. |
|
|
|
|
#377 |
|
Ferdiglada
Blind tillit? Det høyres fordummende ut. Bakgrunnen for at eg skreiv det eg skreiv er rett og slett at desse rundene var så heftige for en måned sida og så fekk vi ro igjen. Da tolke eg det dit at dei som er her VIL vere her. Å gulpe opp igjen dette med ujevne mellomrom er i mine auer barnslig. For kva i all verda er agendaen?
|
|
|
#378 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Takk for megOg jeg lurer fremdeles på om noen admin-ere kan bekrefte at utestengelsen er på livstid, eller om informasjon om dette er noe man mener er klassifisert.
|
|
#379 |
|
I endring
|
Sv: Takk for megOk, kan man sette advarseltegn på alle tråder som skal omfatte dette grumset nå fremover så jeg slipper å gå inn å lese dem. For det første er jeg nysgjerrig av natur og skjønner ikke noe og for det andre så blir jeg deppa av all kranglingen.
|
|
#380 |
|
Jo flere jo bedre...
Enig i den. Jeg stoler verken mer eller mindre på forumledelsen her inne enn andre steder -verken før eller nå. De gjør helt sikkert like mange teite ting som alle andre. |
|
|
![]() |
|
|