Sv: Pannekaker
Opprinnelig lagt inn av Nip, her.
Jeg har skjønt det med presentasjonen, jeg synes jeg har lagt mye tid og innsats på å skrive på en bedre måte jeg nå da, mulig jeg ikke får det til men... Jeg tar da til meg det meste som skrives her, selvom jeg synes det er utrolig synd med alle spydige kommentarene, det er vel ikke nødvendig, samme hvor irritert man blir?
Er du dum, skal jaggu meg jeg ikke være noe bedre. Dere burde vel heller gjøre motsatt å stille som gode forbilder om dere mener jeg ikke klarer å skrive på en fin måte, istedet synes jeg dere legger dere under meg og oppfører dere enda verre (ihvertfall mange her).
. 
Det har du rett i. Og på samme måte som man mener Nip skal ta til seg det folk skriver til henne, fordi mange ulike mennesker har sagt det samme mange ganger, bør vi ta til oss at vi fort oppfører oss som hakkete høns (nei, ikke burugler) hver gang en nybegynner sier noe dumt på en ikke-optimal måte og ikke legger seg langflat for kritikk med en gang. Veldig mange oppfatter FP slik av og til, (undertegnede inkludert) og da bør man kanskje ta det til etterretning?
|