Sv: Fonter/skrift/farge
Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.
Joda, klart du har lov til å føle og reagere, men da må jo du også gi andre få lov til å reagere på det du sier. Hvis du sier at du opplever noe noen andre sier som brutalt, så er det greit, men da må jo også disse få lov til å svare på beskrivelsen og eventuelt forsvare/forklare seg. "Lov til å føle" (og "lov til å si det man mener") går begge veier. Og du trenger ikke forklare mer enn du vil av den grunn - føler du at du har sagt det du har å si, så kan du bare la tråden ligge.
jeg har absolutt ikke nektet NOEN å si det de mener her.Har jeg det? ikke latt andre reagere eller hva du mener.. Jeg har ikke gått til angrep på noen, jeg har ikke vært ufin på noen som helst måte, jeg bare følte at det var litt brutalt å si at ingen ville lese innlegget mitt hvis jeg endret font. Hvis jeg har gjort det så beklager jeg. jeg følte det var brutalt sagt at ingen ville lese innlegget mitt om jeg brukte en annen font, jeg har ALDRI sagt noe om å få stor rosa skrift som en del her henviser til. jeg har prøvd å være saklig og gi eksempler og har aldri sagt noe om store rosa bokstaver. kun en annen font eller fet skrift. Skjønner jeg har stukket hånden oppi et vepsebol her siden så mange har så mye de skulle ha sagt. selv ETTER at jeg har takket ALLE for at de har svart meg. Og etter at jeg har sagt jeg forstår poenget nå.
[quote=glitterchick;2358118]Stekira, jeg tror ikke du bør være så redd for å bruke en annen font ved en feiltakelse, verdana er standardfonten, alt annet må du fysisk forandre til.[/quotJeg er ikke redd for å bruke feil font nei i kke idet hele tatt men jeg kan av gammel vane komme til å lage en annen font fordi jeg "glemmer" meg.
men, etter denne tråden her, så er det nok ingen fare for at jeg glemmer meg. Kommer aldri til å glemme meg faktisk nå.
|