Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Fonter/skrift/farge

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-10, 18:01   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fonter/skrift/farge

Det er ikke snakk om brutalitet egentlig, når noen ikke vil lese innlegg som er vanskelige å lese. I en lang og spennende diskusjon, f.eks., gidder jeg rett og slett ikke kaste bort tid på å tyde vanskelig skrift. Som jeg skrev til deg tidligere også, så handler det litt om å gjøre det enklest for alle når man holder seg til en størrelse, for da kan alle stille inn visningsformatet sitt etter det som passer dem. Det blir jo litt slitsomt om jeg må justere skjermen min opp i skriftstørrelse bare for å kunne lese noen få innlegg, f.eks. Men det er jo vanskelig å vite. Du syntes jo f.eks. at den skrifttypen som flere her syntes var pinglete og vanskelig, var mye enklere å lese for deg. Det vil være forskjellig på forskjellige PC-er, og nettopp derfor er det enklere å forholde seg til en standard.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.