Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Fredag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Fredag

Postet 28-04-23 kl 06:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret. Jeg hadde et håp om en kort arbeidsdag i dag, men så ble jeg kalt inn til et veldig langt møte på slutten av dagen ... hos en ekstern samarbeidspartner. Så da gikk den planen i vasken.

Jeg er litt "nede" for tiden. Jeg har egentlig planer for helgen som pleier å gjøre meg nærmest euforisk, men i dag kjenner jeg at jeg faktisk må ta meg litt sammen for i det hele tatt å komme meg avgårde. Sånn skal det ikke være.

Men, men ... keep calm and carry on. :krampepositiv:
Postet 28-04-23 kl 08:09 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
tink sin avatar
Det er kjipt å være sliten Tjorven. Jeg har ambisjoner om et par timer med jobb på hjemmekontor, før jeg må logge av og jobbe med siste innspurt på konfirmasjonforberedelser til i morgen.
Postet 28-04-23 kl 08:22 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret, har vært hos fysio først- Møtefri dag i dag, det er jo fint.
Postet 28-04-23 kl 08:34 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God morgen! Jeg ble vekket med sang, frokost og kake i dag! Og vinket farvel til 40-åra.

Etter frokost var det venting på bilberging og «krangling» med sur parkeringsvakt (vårrengjøring i gata). Nå har bilen fått nytt batteri og jeg har kommet meg på jobb.
Postet 28-04-23 kl 08:45 av Blånn Blånn er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Gratulerer så mye med dagen, Blånn! Bra du fikk en skikkelig start på feiringen, selv om det ikke fortsatte like bra.
Postet 28-04-23 kl 08:47 av Tjorven Tjorven er aktiv nå
Gammel
Toffskij sin avatar
Hurra for Blånn!
Postet 28-04-23 kl 08:51 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
007 sin avatar
Gratulerer med stor dag, Blånn.

Trøtt som en dupp i dag, vi ble sittende litt for lenge for å se den nyeste Ted Lasso-episoden. Alle burde se Ted Lasso - snakk om feel good-serie.

Men langhelg! Fjellet! Sosialt med venner!
Postet 28-04-23 kl 08:59 av 007 007 er ikke aktiv
Gammel
LilleT sin avatar
Gratulerer, Blånn!
Postet 28-04-23 kl 09:12 av LilleT LilleT er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for Blånn!

Jeg leter dypt etter motivasjon og pågangsmot om dagen, har funnet ut at det er lettere å bare utføre enn å kjenne etter. Det hjelper at det er så mye lysere ute.
Postet 28-04-23 kl 09:22 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Gratulerer med dagen, Blånn!

Har et par rapporter jeg må skrive, men er litt i villrede hvordan jeg skal ordlegge meg. Logge inn i riktig portal er muligens en god start.
Postet 28-04-23 kl 09:36 av Fersken Fersken er aktiv nå
Gammel
Gratulerer med stor dag, Blånn

Er på jobb, men må gå noe tidligere. Sønnen skal på hyttetur med vennefamilie, så skiutstyr og vinterklær må pakkes ut fra boden.
Postet 28-04-23 kl 09:39 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven. Jeg håper at helgen blir vellykket og gir deg energi.

Lykke til i morgen tink. Vi skal i konfirmasjon, men har heldigvis ikke noe ansvar.

Gratulerer med dagen Blånn. Jeg er ett år foran deg og så langt kan jeg anbefale i 50 årene. Det er fint.

Jeg har en litt intens møtedag. Men nå begynner det å gå seg til. Alle som skulle komme er kommet og vi er i gang med det siste planlagte innlegget. Vi er på etter tidsplanen, men jeg har ingenting mer som skal skje i dag så det går fint for meg. Det er de som snakker som får bestemme hvor lenge dette møtet skal vare.

Og i kveld kommer storesøster og kjæresten på middag og det blir koselig.
Postet 28-04-23 kl 12:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med dagen, Blånn.

Skulle lese, men måtte gjøre andre ting.
Postet 28-04-23 kl 12:15 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Gratulerer med rund dag, Blånn! Jeg håper du blir skikkelig feiret!

Jeg har hjemmekontor i dag for å få tjuvstart på helgen. Det blir godt med helg nå. Jeg må gjøre hagearbeid, så det skal jeg kaste meg ut i og få overstått og så må jeg øve masse, for nå er det mange konserter fremover. Men det skal også bli tid til å gjøre ikke noe.
Postet 28-04-23 kl 12:29 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Gratulerer, Blånn!
Jeg har vært en snartur på sykehuset og tatt røntgen (helt udramatisk, bare en sjekk), og fikk handlet til helgen på vei hjem - linoljemaling og pensler, her skal det jobbes!
Postet 28-04-23 kl 13:41 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Gratulerer med dagen Blånn!

Jeg er fortsatt ikke helt i form, så nå skal det bli godt med helg snart.
Postet 28-04-23 kl 14:34 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Hipp hipp hurra, Blånn!
Postet 28-04-23 kl 15:32 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Nå tar jeg helg, straks kommer alle ungdommene mine hjem for middag. Deilig kaotisk.
Postet 28-04-23 kl 15:47 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Dali sin avatar
"Morn"! Merket meg en viktig ting etter å ha scrollet kaffetråden: Har det kommet ny sesong Ted Lasso?? Må se!
Og så en ting til da: Gratulerer med dagen, Blånn!
Postet 28-04-23 kl 16:08 av Dali Dali er ikke aktiv
Gammel
Hjertensfryd sin avatar
Gratulerer så masse med dagen Blånn!!
Postet 28-04-23 kl 18:02 av Hjertensfryd Hjertensfryd er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no