Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 29-04-23 kl 07:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 9

Kommentarer

Gammel
Sønn er på hyttetur og skal i bakken på ski, datter skal jobbe. Min plan er litt rydding, skru sammen grill og på middag med tidligere kollega/venninne fra Equinorårene.
Postet 29-04-23 kl 09:46 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Hondacrv sin avatar
Eg baker nennes rundstykke, og drikk altfor sterk kaffi. Ellers er det egentlig ingen planer for dei tre neste dagane, og det er heilt fantstisk. Må finne ei venninne å gå tur med ein av dagane, tenkjer eg.
Postet 29-04-23 kl 11:11 av Hondacrv Hondacrv er ikke aktiv
Gammel
vixen sin avatar
Rundstykker laget på havregryn, cottage cheese og egg står i ovnen. Lukter godt oregano og gleder meg tim frokost. Kaffe er laget og ca halve huset er våken. I helga er det den store ryddehelga. Har kostet på meg rundvask av hus inkl vinduer på tirsdag.
Postet 29-04-23 kl 11:12 av vixen vixen er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
God formiddag! Mann og yngste er på hytta og øver motorsaging, og eldste ligger flatt ut etter rulling i natt.

Selv har jeg sådd basilikum og oregano før frokost. :glorie: Etterpå er det litt hagevedlikehold før overnattingsbesøk hos mine foreldre. Gjett hvem som skal være vertskap for vorspiel i kveld!
Postet 29-04-23 kl 11:37 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Stompa sin avatar
God formiddag. Nok ei helg med vurderingsarbeid, men nå er jeg i hvert fall ferdig med arbeidskrav og ekstra arbeidsoppdrag som jeg har drevet med parallelt de siste helgene.

Jeg har bestemt at hvis jeg klarer å nå et bestemt punkt i bunken jeg holder på med før miljøtorget stenger, skal jeg premiere meg sjøl med å få kasta de siste restene av avfall fra kjøkkenoppussinga (som var ferdig i fjor i mai ). Den premien sier vel alt som livet mitt for tida.
Postet 29-04-23 kl 12:37 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Skilpadda sin avatar
Hallo! Her gjør vi ikke stort foreløbig; jeg lager en liten liste med småting jeg gjerne skulle gjort i løpet av langhelgen (og burde jo huske å putte «lage liste» øverst, så jeg kan krysse av noe med det samme! ). Rydde opp i Auken (kjøkkenbenk-kjøkkenhagen) min er en av tingene; jeg skal klippe ned de digre korianderplantene og fjerne salaten så det er klart til å plante nye krydderplanter når frøene kommer.
Postet 29-04-23 kl 13:35 av Skilpadda Skilpadda er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg har pendlerleiligheten full av mann og unger, sistnevnte er fortsatt i pysjen. Det hadde jo vært artig å komme seg en tur ut i sola før middag, men vi får se!
Postet 29-04-23 kl 13:54 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Kom på at jeg ikke har levert selvangivelsen, men nå er det gjort. Endra skattekortet også etter anbefaling.

Må lese lese lese.
Fikk på plass noen hull i går kveld på "faget" jeg tar ekstra. Har tatt meg vann over hodet så det holder.
Postet 29-04-23 kl 14:13 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blånn sin avatar
God ettermiddag! Jeg har startet dagen med spilling. Vi spilte utenfor Tusenfryd fra 10-11. Nå er jeg på folkehøgskolen til poden. De har besøksdag. Kl. 18 blir det konsert. Ørepluggene er med. He, he. (Ja, det er ulike varianter av metall de spiller)
Postet 29-04-23 kl 17:21 av Blånn Blånn er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no