Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Februarkaffe!

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Februarkaffe!

Postet 01-02-26 kl 01:12 av Kaffestuggu

Velkommen til en ny måned! Har alle sammen lært seg hvilket år vi er i?

Postet under Kosekroken
Kommentarer 16
Kommentarer totalt 16

Kommentarer

Gammel
Millen sin avatar
God morgen! Vært oppe en liten stund. Nyter nå alenetid med kaffe i koppen, bok og snorkende hund.
Ha en fin søndag folkens!
Postet 01-02-26 kl 10:05 av Millen Millen er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Da var det jaggu februar gitt.
Er kje og lei og jobber hardt for å snu det.
Postet 01-02-26 kl 11:01 av star star er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
God februar! Det har da i hvert fall blitt mye lysere siden vintersolverv!
Postet 01-02-26 kl 15:48 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
nolo sin avatar
Februar er velkommen! Lysere dager, og vinterferien nærmer seg.
Postet 01-02-26 kl 17:19 av nolo nolo er ikke aktiv
Gammel
Fersken sin avatar
Jeg har pådratt meg ett eller annet greie rundt kneet. Det er stivt, kraftløst og svikter av og til. Det er ikke direkte vondt, men ubehagelig og stramt når jeg bøyer det eller strekker ut.

Passer bra at jeg skal på et par konferanser de neste ukene som innebærer en hel del gåing og reiser med fly.
Postet 01-02-26 kl 21:02 av Fersken Fersken er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Ønsker god bedring til ferskekneet!

Her er det allerede i gang med å lysne av dag fra kontorvinduet. Har lagt bak meg en rolig helg med tid til å rydde og vaske litt ekstra. Har sagt ja til å presentere et prosjekt på onsdag - så da er det vel bare å brette opp ermene og sette i gang.
Postet 02-02-26 kl 09:38 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Appelsin sin avatar
God morgen!
God bedring til fersken!

Jeg er så trøtt i dag, og kvalm etter bussen til jobb, at jeg lurer på om det er noen vits i å være på jobb Håper det kommer seg i løpet av den neste timen.
Postet 02-02-26 kl 09:48 av Appelsin Appelsin er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Brutal mandag her og. Motivasjon er på minussiden etter lang periode med ekstremt travelt. Og jeg fryser hele tiden, trodde 50-årene skulle komme med hetetokter, men denne termostaten min ligger i nedre skala.

Jaja, har tilgang på varm kaffe i hvertfall.
Postet 02-02-26 kl 09:54 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Jeg kom til ferdig kaffe på jobb idag, det gjorde dagen litt bedre. Det var litt tøft å skulle på jobb igjen, etter tre dager med roligere tempo.
Postet 02-02-26 kl 10:00 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen! På hjemmekontor med fyr i peisen og stearinlys på på pulten.

Har hatt en kjekk helg med show med Rune Andersen og Espen Beranek Holm, middag på restaurant og overnatting på hotell med mannen.
Postet 02-02-26 kl 10:08 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Sykedag og har vært hos fysio. Og jobbet bittelitt.

Høres hovent ut, Fersken. God bedring!
Postet 02-02-26 kl 12:35 av star star er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
I dag var det veldig mandag! Jeg dro på jobb til vanlig tid, bare for å oppdage at PC-brillene (de private jeg bruker hjemme) som skulle vært med til jobb som erstatning for de som ligger hos optiker, selvfølgelig lå igjen hjemme.

Så da var det bare å drikke opp kaffen, glemme nista i kjøleskapet på jobben selvfølgelig, og pakke ned PC-en for å dra hjem.

Sånn går no' dagan.
Postet 02-02-26 kl 16:04 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Bussjåføren er visst rallykjører i dag. Helt enig med lastebilen som flasha med lysa. Glatt er det også.
På vei til jobb med null jobblyst.
Postet I går kl 08:10 av star star er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg fikk litt morgentrim i dag. Jeg setter meg ned på t-banen og konstaterte at mobilen lå igjen hjemme. Jeg synes egentlig at t-banestoppene ligger i overkant tett i vårt nabolag. Det var IKKE følelsen jeg fikk i morges da jeg gikk tilbake. Men nå er jeg på jobb.
Postet I går kl 09:31 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
God morgen. Bussen var forsinket både i dag og i går. Skjønner ikke helt hvordan den rekker å miste tid på de få stoppene fram til oss. Jeg mister heldigvis ingenting, bortsett fra varmen da.

Har bedt om en prat med veileder i dag, må finne ut hva jeg skal spørre om og tørre å være ærlig på de plassene jeg føler meg helt idiot.
Postet I går kl 09:41 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Fy søren så surt det er ute. Nekter å tro at det bare er -10. Føles ut som -20 minst.
Postet I går kl 17:15 av star star er ikke aktiv

Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.