Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Torsdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Torsdag

Postet 27-04-23 kl 06:29 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 18

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Hunden min er pjusk og vil helst bare ligge inntil. Det er innmari koselig, men ikke så praktisk. Jeg satser på at dagen i dag bringer åpenbaringer av de helt sjeldne, og at jeg snart kan se slutten på studieprosjektet mitt. :naiv:

Det er sol, jeg har kaffe og det er snart langhelg.
Postet 27-04-23 kl 07:31 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Mams sin avatar
Siste dag før helgen for min del, det skal bli godt. Yngste jobber på min jobb for tiden og han startet kl 6, så da var jeg på jobb så tidlig også. Ferdig kl 13.
Det kom veldig mye mere snø på Gardermoen en hjemme så jeg ser på måkekanter fra kontorvinduet.
Postet 27-04-23 kl 08:03 av Mams Mams er ikke aktiv
Gammel
celebelen sin avatar
Fellesfrokost og infomøte på jobben i dag, så jeg er på plass på kontoret.
Postet 27-04-23 kl 08:05 av celebelen celebelen er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gjemmekontor i dag.

Jeg har hatt en travel uke og har en lang møtedag i morgen. Så det passet veldig godt med en litt roligere hjemmedag og få unna noen skrivejobber i dag.

Så langt har jeg drukket kaffe, lest avis og slått på maskinen. Men nå må jeg kanskje begynne å jobbe snart.
Postet 27-04-23 kl 08:08 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Gjemmekontor her også. Litt for mye dealing med en tenåring til langt på kveld i går, langt over min leggetid. Da får jeg ikke sove, så det har vel blitt en 2-3 timer i natt. Nuvel, det dauer man jo ikke av.
Postet 27-04-23 kl 08:18 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Jeg er på kontoret og skal ha 5 møter i dag hvorav tre har halvannen times varighet. I det ene møtet skal jeg holde en presentasjon for ganske mange mennesker. Bestillingen lød på "TED-talk". Det var kanskje litt dumt av meg å google begrepet først på t-banen på vei til jobb i dag, men jeg håper og tror at det jeg har forberedt er nær nok.

Jeg trente veldig godt i går, og i natt har jeg sovet helt eksepsjonelt tungt. Jeg burde kanskje trene sånn oftere.
Postet 27-04-23 kl 08:18 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
tink sin avatar
Så bra at du får sove godt etter en hard treningsøkt Tjorven. Jeg opplever ofte at jeg sover dårlig i perioder med mye og hard trening.

Er på plass på kontoret, halv dag før jeg skal levere bilen til disposisjon for russen som skal på rebusløp. Russ og konfirmant på en gang, det er mye som skjer. Og jammen tror jeg ikke jeg har greid å lage en reprise på det samme om fire år.
Postet 27-04-23 kl 08:25 av tink tink er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
God morgen

Lykke til med presentasjon, Tjorven!
Her starter dagen med hjemmekontor og Teamsmøte, før jeg må inn på kontoret etter lunsj.
Postet 27-04-23 kl 08:36 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
På plass på kontoret. Straks ett møte, så et til, så en liten pause. så et møte til.

Ellers ingen planer i dag.
Postet 27-04-23 kl 08:37 av polarjenta polarjenta er ikke aktiv
Gammel
Nenne sin avatar
Jeg har vært på kontoret hver dag denne uka, men i morgen frister det med hjemmekontor og litt tidlig helg.

Vi har ingen planer i det hele tatt for langhelga foran oss og det kjennes veldig godt. Selv om den koronarunden etter påske var fnugglett sammenliknet med den forrige kjenner jeg fortsatt at jeg er litt hanglete.
Postet 27-04-23 kl 08:41 av Nenne Nenne er ikke aktiv
Gammel
I dag har jeg gått til jobb i det fine været, bare litt kaldt på fingrene. Men hey, det er torsdag.
Postet 27-04-23 kl 10:41 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Blå sin avatar
Jeg er offisielt lei av dette været.

Jeg skulle utnytte hjemmekontoret og sette ut noen grønnsaksplanter som skulle få herde seg litt.

En halv time etterpå måtte jeg redde dem inn fra haggel
Postet 27-04-23 kl 11:02 av Blå Blå er ikke aktiv
Gammel
Tjorven sin avatar
Direktøren trakk meg til side og mente jeg var den fødte TED-talker. Så jeg tror jeg traff spikeren på hodet. Men jeg måtte å snakke på både inn- og utpust for å rekke alt.
Postet 27-04-23 kl 12:19 av Tjorven Tjorven er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
Jeg er syk, men jobber på hjemmekontoret likevel, med innlagte turer på sofaen. Vel, vel, snart langhelg.
Postet 27-04-23 kl 13:26 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
Mex sin avatar
Tjorven
Postet 27-04-23 kl 14:26 av Mex Mex er ikke aktiv
Gammel
Kanina sin avatar
Tjorven! Wow!! Det var åpenbart at du traff spikern på hodet!!
Postet 27-04-23 kl 14:56 av Kanina Kanina er ikke aktiv
Gammel
Anda sin avatar
Tjorven; så gøy!
Postet 27-04-23 kl 14:59 av Anda Anda er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Tjorven. Godt jobbet.
Postet 27-04-23 kl 15:11 av Blå Blå er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no