Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Søndag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Søndag

Postet 02-05-21 kl 06:32 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 19

Kommentarer

Gammel
Blondie sin avatar
Trøttesøndag. Planen er tur ved kysten, satser på å få med meg noen døtre. Nå vurderer jeg om vafler i sekken skal være lokkemat.
Postet 02-05-21 kl 09:20 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Det synes jeg var fin lokkemat, Blondie.

I dag blir det hagesenter og gravstell siden vi ikke prioriterte det i går.
Postet 02-05-21 kl 10:05 av millact millact er ikke aktiv
Gammel
Pappalille sin avatar
I dag vil jeg bare hjem fra jobb og benke meg foran TVen. Formel1 søndag!
Postet 02-05-21 kl 10:08 av Pappalille Pappalille er ikke aktiv
Gammel
Sissel sin avatar
God morgen!

Får se om det blir tur her i dag. Er sol foreløpig, men det er meldt litt mer ustabilt utover dagen, så vi tar det som det kommer.
Postet 02-05-21 kl 10:15 av Sissel Sissel er ikke aktiv
Gammel
polarjenta sin avatar
Jeg steker marengsbunn, skal lage pavlova. Får besøk av minstemann sin gudmor for litt sen markering av bursdagen hans.

Ellers er planen og legge sammen en haug med klær og støvsuge litt.
Postet 02-05-21 kl 10:24 av polarjenta polarjenta er aktiv nå
Gammel
Fintdethei! sin avatar
Mornings! Er litt mør i beina etter lang fjelltur i går, men jeg lurer på om det ikke blir en liten fjelltur i dag også. Ukene tilbringes jo stort sett på hjemmekontoret, så jeg synes det er rimelig nok hjemmetid allerede.
Postet 02-05-21 kl 10:31 av Fintdethei! Fintdethei! er ikke aktiv
Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Minstemann er 13 år idag
Her venter kake og frokost snart.
Senere idag skal pappaen og minstemann og mellomste og jeg ut å spise, det er veldig hyggelig.
Postet 02-05-21 kl 10:41 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar


Jeg jobber og er sur.
Postet 02-05-21 kl 11:20 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Morn! Jeg skal også jobbe, og det er jo litt dumt, siden været er uforskammet fint og jeg godt kunne tenke meg å gå tur. Men jeg er ikke så veldig sur ennå. Det kommer kanskje.
Postet 02-05-21 kl 11:26 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Hurra for minsten, Trixie!

Jeg har laget vafler og toddy og er nå veldig nær ved å få lokket med meg avkommene. Været er overskyet for første gang på en måned eller så, men det får så være. Det blir deilig med sjøluft i lungene.
Postet 02-05-21 kl 11:30 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Du kan bytte ut slavisk gramatikk (??) med NAV og Kulturdepartementet, Toffskij. 100 % garantert surhet.
Postet 02-05-21 kl 11:31 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg skal også ha en trefning med britisk Home Office, men det burde ikke bli så komplisert (håper jeg). Jeg er mest bekymret for Reviewer 2.







Postet 02-05-21 kl 11:42 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
Maverick sin avatar
Ahahahaaa!
Postet 02-05-21 kl 11:50 av Maverick Maverick er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg fikk ikke Reject, da men Revisions Required, mens søte, hyggelige Reviewer 1 ga meg Accept With Minor Revisions (den hellige gral!).
Postet 02-05-21 kl 11:50 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Gratulerer med tenåringen, Trixie.

Her blir det sløv søndag. Se om jeg finner noe mer jeg kan putte i eska som skal til bruktbutikken.
Postet 02-05-21 kl 12:16 av star star er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Mornings! I dag er hønsehusdag. Disse kyllingene må ha mer utetid, men det er kaldt ute, så vi må få i stand det lille hønsehuset vi har i hagen.

Da blir dagen slik: tur til Plantasjen (hønsenetting), rens og vask av hus, montering av varmelampe i hus, og så lage uteplass til kyllingene. Etter det er det sikkert kveld.
Postet 02-05-21 kl 12:31 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Toffskij!

Jeg har rettebunkesøndag, som alltid er kjipt fordi mannen er sur over å måtte deale med unger aleine (som om de ikke uansett passer seg sjæl), og fordi stileretting er kjeeeeedelig. Prøvde å avtale med kollega at vi tar unna litt hver og rapporterer inn på mandag, og hvis vi ikke klarte målet kan vi skamme oss, men han mente han lever helt godt med litt skam. Og det gjør nok jeg og. Jaja. Får komme i gang og satse på å bevare det jeg måtte ha av anseelse blant elevene, i alle fall.
Postet 02-05-21 kl 13:05 av Matilda Matilda er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Toffskij:

Hønsenett og stolper innkjøpt. Over til punkt 2, men muligens kaffe først?
Postet 02-05-21 kl 14:07 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Toffskij sin avatar
Jeg har ekspedert Reviewer 2! (I hvert fall nesten helt, jeg må sjekke et par ting i en bok før jeg sender inn.)
Postet 02-05-21 kl 21:12 av Toffskij Toffskij er ikke aktiv
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no