Gå tilbake   Foreldreportalen > Blogger > Kaffestuggu – Where everybody knows your nick

Lørdag

Kaffestuggu er åpen døgnet rundt for kaffe, vin, te, øl, brus, vann eller bare skravling. Alle, både nye og gamle, er hjertelig velkomne her! Bloggen er helt åpen og kan, som alle åpne blogger, også leses av ikke-FP-medlemmer og Google.

Bloggen tilhører ikke ett bestemt medlem, men drives av moderatorteamet i fellesskap, og den åpnes hver morgen av den første i teamet som føler for det. Kaffestuggu har ofte åpent på kveldstid også, særlig i helgene.
Rangér dette innlegget

Lørdag

Postet 01-05-21 kl 08:45 av Kaffestuggu

Kommentarer totalt 20

Kommentarer

Gammel
Trixie sin avatar
God morgen.
Den mest hektiske uka på lenge er over, helg.
Planen er løpetur, skru sammen ny tv-benk og forhåpentligvis nyte sola. Både ungene og jeg trenger en hviledag så det er innvilget. Mellomste skal visst øvelseskjøre litt.
Postet 01-05-21 kl 09:04 av Trixie Trixie er ikke aktiv
Gammel
Blondie sin avatar
Gratulerer med dagen!

Nå var det godt med helg, ja. Forferdelig jobbuke, men noe retter seg forhåpentligvis etterhvert.

Ungene og jeg har pusling i hagen og etterhvert grilling på planen. Vi skal få med oss et digitalt 1. mai-arrangement også.
Postet 01-05-21 kl 09:15 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Skal gå en tur i skogen med venninne. Så skal barna og jeg kjøpe litt blomster og plante på farens grav siden gravsteinen nå ble montert. Kanskje øvelseskjører vi litt; ellers blir det i morgen.
Postet 01-05-21 kl 10:12 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Stompa sin avatar
Jeg har hengt ut flagget. Nå skal jeg snart vaske huset (rakk ikke i går) og trene, og seinere skal jeg markere 1. mai ved å spise ute med ei venninne.
Postet 01-05-21 kl 10:38 av Stompa Stompa er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
God morgen.
Mann skal på vårslepp med MCen, gutt skal vel henge på rommet mens meg og jentungen pakker hengekøyene og tar turen til favoritt stranden og henger der på denne solrike 1.mai.
Postet 01-05-21 kl 10:39 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Frøy sin avatar
Ja og om noen andre har hatt problemer med å finne laktosefri lettmelk i butikken så har de endret farge på kartongen slik at "noen" har trodd at det har vært ekstra lettmelk.
Postet 01-05-21 kl 10:43 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Må visst sjekke melken her, Frøy.

Hengekøye høres deilig ut. Vi har jo noen i hus.
Postet 01-05-21 kl 11:02 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Blondie sin avatar
Jeg har ikke merket at den ser annerledes ut, men jeg må jo alltid lese på alt av mat. Er en vane.
Postet 01-05-21 kl 11:04 av Blondie Blondie er ikke aktiv
Gammel
Input sin avatar
God formiddag!

Jeg sitter og føler litt på om det er greit å jobbe i dag, men har noen vurderinger som må føres inn, så det får gå.
Postet 01-05-21 kl 11:46 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Gratulerer med dagen!

Jeg har egentlig en avtale med en kollega om at vi skal skjerpe oss og få unna noe retting, men jeg nekter å jobbe på første mai, så det får bli i morgen. Dessverre er huset bomba og nedstøva, så må nok gjøre en liten innsats for å holde rottene unna, men kanskje jeg får gjort litt hagekosejobber etterpå. Grilling i kveld, men det blir nok innendørs spising. Brrr. Ni grader.
Postet 01-05-21 kl 11:46 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
ingling sin avatar
Gratulerer med dagen!

Jeg sov lenge, men mannen hadde heldigvis fått ut flagget. Hagepusling og rolig dag her, får se om digitalt arrangement funker. Neste år må det bli tog i Oslo, kjenner jeg.
Postet 01-05-21 kl 11:54 av ingling ingling er ikke aktiv
Gammel
star sin avatar
Hadde tenkt å jakte litt stolper i dag, men orker ikke flytte meg til de to områdene de er satt opp på.
Kjenner at fjorårets 14 km stolpejakt tur nok ikke er lurt i dag.
Postet 01-05-21 kl 12:00 av star star er ikke aktiv
Gammel
Blå sin avatar
Gratulerer med dagen. Flagget er ute, men mer 1. mai-feiring blir det nok ikke her.

Jeg skal nyte solen med en tur tenker jeg.
Postet 01-05-21 kl 12:12 av Blå Blå er aktiv nå
Gammel
Input sin avatar
Matilda: Jeg hadde også utsatt til i morgen, men da er vi hos svigerforeldrene mine, og det er så vanskelig å få jobbet der. Det er heldigvis bare ni elever, så det går fort.
Postet 01-05-21 kl 12:14 av Input Input er ikke aktiv
Gammel
Eia sin avatar
Lørdag! Uten dugnad eller andre må-ting!

Snart skal kyllingene som ankom i går ut i hagen en tur. Og jeg skal sitte og følge med på dem. I sola. :zen:
Postet 01-05-21 kl 12:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Flagget er ute.
Postet 01-05-21 kl 13:08 av millact millact er aktiv nå
Gammel
Eia sin avatar
Og hvor ble det av sola? Jaja, fikk en times tid, i alle fall.
Postet 01-05-21 kl 14:34 av Eia Eia er ikke aktiv
Gammel
Matilda sin avatar
Input: Jeg så ikke ditt innlegg en gang da jeg begynte å skrive, men nå så det ut som om jeg kommenterte ditt innlegg uten å gjøre det. Jeg hadde gjort det samme som deg, altså! Nå hadde jeg ingen andre planer i helga, så da blir det søndagsjobbing, enda det egentlig kjennes bedre å bare bli ferdig og slappe av etterpå.
Postet 01-05-21 kl 16:07 av Matilda Matilda er aktiv nå
Gammel
Frøy sin avatar
Må trekke tilbake informasjonen om endring av laktosefri melk. De hadde bare tatt bort ordet ekstra lett på kartongen, den med 1% fett er fremdeles rosa og den med 0.5% er blågrønn.
Postet 01-05-21 kl 17:33 av Frøy Frøy er ikke aktiv
Gammel
Rett under fire timers skogstur med innlagte toppturer unnagjort!
Postet 01-05-21 kl 19:18 av millact millact er aktiv nå
 
Nylige blogginnlegg av Kaffestuggu

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no