Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Økologisk og diettmat

Hjelp, jeg må slankes

Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-11, 20:03   #1
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp, jeg må slankes

Virkelig. For første gang i mitt liv må jeg på slankekur. Hvor kiloene kommer fra aner jeg jo, masse god mat og masse stillesitting og vips så ble det 8 kg for mye på den lille kroppen jeg hadde.

Jeg har som sagt aldri slanket meg og jeg trenger seriøst hjelp.
Jeg ble rådet til å kutte ut potet, ris og pasta. Det går greit, jeg fyller bare på med grønnsaker.

Men de andre måltidene, hva skal jeg spise?

Jeg tåler ikke rent egg.

Hardtrening er utelukket da jeg har clusterhodepine og den setter inn for fullt når jeg anstrenger meg. Turgåing er en fin greie og jeg skal prøve å gå så mye som mulig, og finne frem sykkelen når snøen har gått.

Jeg må ned. Buksene er for trange, jeg akter ikke å kjøpe nye.
Og jeg vil ned fort.

Anyone?

Gi meg gjerne dagsmenyer.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:36.