Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 16:15   #11
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du tatt dette som en fornærmelse?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Og nå snakker jeg om noen få barn - som har mulighet til å være hjemme. Men som "kjeder seg" så mye hjemme og mor og far "blir så sliten og trenger å slappe av". Jaja, tenker jeg.

Hva vet du om foreldrenes helsetilstand? Mentalt og fysisk? Det kan være grunner til at de trenger å levere barna selv om de er hjemme. For alt du vet kan disse barna ha det mye bedre i barnehagen.

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Jeg betviler heller ikke at det er barn som har det slik. Men det slår meg at det kan være at disse barna faktisk har det bedre i barnehagen enn hjemme. Det vet sikkert dere som jobber der bedre enn meg, men det er faktisk noen barn som ikke har det så bra hjemme, og da må jeg si at jeg priser meg lykkelig for at de hvertfall har et godt tilbud i barnehagen.

Enig.

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Men noen yderst få (og jeg sier ikke engang at det er noen av de her på FP) burde kanskje tenkt tanken en gang til. Hvorfor skal barnet mitt i barnehagen når jeg, mann og storebror er hjemme.

Igjen - du kjenner faktisk ikke til hvordan forholdene er hjemme. Man kan ha gode grunner til å levere barnet sitt selv om resten av familien er hjemme.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Uhum, så vi skal altså betale andre (trillepiker) for å passe våre barn, i stedet for å bruke den tjenesten vi allerede har betalt for (barnehagen) - og som man skulle anta var det beste for barnet, med pedagogisk opplegg osv.

Jeg dåner i kor med deg. Fantastisk teit forslag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:13.