Sv: I lys av vogntråden - forbruk
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
Nå får du søren meg slutte å legge til informasjon som ikke stemmer. Hvem har sagt noe som helst om at de ikke kan leve med det? Hvem har sagt at vi påpeker, belærer og irettesetter hverandre for alle feil til enhver tid? Hvem har sagt at vi ikke har fokus på eget liv? Jeez. Jeg gir opp.
Nei,nei,nei! Ikke gi meg opp!
Jeg synes vi har en fin, egen evne til å være uenige veldig lenge på veldig tynt grunnlag! ( Det aner meg at vi er ganske enige når vi hever oss over detaljnivå.)
Ja, jeg spissformulerte meg i det innleget du nevner. Tok ordentlig i, og brukte ord som "belære" og "irettesette" om måten dine venninner omgås deg.
Og det vet jeg selvsagt ingenting om - annet enn at du selv sier at de sier at du bør bli flinkere.
Nåh.
MEN i vogntråden blir vogndamene irettesatt og personlig kritisert, altså.
For høyt forbruk.
Og i min verden er det hyklersk - når man selv har et høyt forbruk.
:hakk i plata:
(... også kan du si "Klart man kan kritisere andre selv om man har egne svin på skogen", også kan jeg si " Nei, det kan man faktisk ikke" ... også er vi i gang igjen! Eller kanskje vi bare skulle slå oss til ro med å "agree to disagree"... ; )